23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 225-410213
Offentliggjort
22.11.2016
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Nordjylland

Standard PDM-system til anæstesi- og intensivområdet


Region Nordjylland

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Nordjylland
29190941
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Øst
9220
Danmark
Kontaktperson: Jane Elisabeth Kempf Bertelsen
E-mail: pdm@rn.dk
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rn.dk

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Standard PDM-system til anæstesi- og intensivområdet.

Sagsnr.: 2015-024217
II.1.2) Hoved-CPV-kode
48180000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Region Nordjylland udbyder en kontrakt om levering af et dansksproget standard PDM-system med tilhørende vedligeholdelse og support. Kontrakten omfatter optioner og tillægsydelser.

Yderligere beskrivelse af de udbudte ydelser fremgår af udbudsbekendtgørelse 2016/S 133-239453.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
48814300
48814400
48814200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne bekendtgørelse vedrører annullation af en udbudsforretning.

Region Nordjylland har ved udbudsbekendtgørelse nr. 2016/S 133-239453 udbudt en kontrakt om levering af et dansksproget standard PDM-system med tilhørende vedligeholdelse og support. Kontrakten omfatter tillige optioner og tillægsydelser. Kontrakten indeholder mulighed for, at ordregiver i kontraktens varighed kan købe konsulentydelser på rammeaftalevilkår til brug for eksempelvis udvikling af kundespecifikt programmel, f.eks. nye integrationer eller ny funktionalitet. Efter endt overtagelsesprøve overgår kontrakten til at være en løbende vedligeholdelses- og supportaftale. Kontrakten omfatter tillige option på drift. Se nærmere udbudsbetingelsernes punkt 4.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Funktionalitet / Vægtning: 40
Kvalitetskriterium - Navn: System og åbenhed / Vægtning: 10
Kvalitetskriterium - Navn: Servicemål, drift, vedligeholdelse og support / Vægtning: 10
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringssikkerhed, projektledelse og samarbejde / Vægtning: 10
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Se udbudsbekendtgørelse nr. nr. 2016/S 133-239453 punkt II.2.11).

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 133-239453
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Standard PDM-system til anæstesi- og intensivområdet

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Ovennævnte udbud annulleres.

Region Nordjylland havde ved tilbudsfristens udløb den 26.9.2016 kl. 12:00 modtaget 2 rettidige tilbud.

Annullationen skyldes at begge tilbud er fundet ikke-forskriftsmæssige, jf. Udbudslovens § 61, stk. 2, idet ingen af tilbuddene lever op til kravene i udbudsmaterialet.

Region Nordjylland har efter annullationen til hensigt at indlede udbud med forhandling med de to tilbudsgivere uden offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse, jf. Udbudslovens § 61, stk. 1, nr. 2 og stk. 4.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over udbud skal indgives inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidigt med, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17/11/2016

Send til en kollega

0.125