23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 228-415732
Offentliggjort
25.11.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Røde Kors Asylafdeling

Pædagogiske vikarydelser m.v. samt sociale foranstaltninger til Røde Kors asylafdeling


Røde Kors Asylafdeling

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Røde Kors Asylafdeling
Rosenørns Allé 31
Frederiksberg
1970
Danmark
Kontaktperson: Leder af indkøb Michelle Priess
Telefon: +45 35279778
E-mail: mdp@redcross.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/62960421.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://permalink.mercell.com/62960421.aspx

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://permalink.mercell.com/62960421.aspx
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://permalink.mercell.com/62960421.aspx
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: http://permalink.mercell.com/62960421.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: huminitær organisation
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: hjælpearbejde

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Pædagogiske vikarydelser m.v. samt sociale foranstaltninger til Røde Kors asylafdeling.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85310000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Pædagogiske vikarydelser og sociale foranstaltninger for Ordregiver omfatter overordnet set ydelser, der relaterer sig til asylansøgerne både til børn, uledsaget børn, familier og voksne (beboerne på asylcentrene og asylmodtagere, børn og voksne af forskellig nationalitet), der bor på asylcentre i Danmark.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
Den ordregivende myndighed forbeholder sig retten til at tildele kontrakter, der kombinerer de følgende delkontrakter eller grupper af delkontrakter:

Der udbydes 2 parallelle rammekontrakter med hver 2 leverandører for henholdsvis delområde 1 og 2.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pædagogiske vikarydelser — Sjælland

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85310000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Pædagogiske vikarydelser på Sjælland.

Der udbydes 2 parallelle rammekontrakter med hver 2 leverandører for delområde 1.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 24
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pædagogiske vikarydelser — Jylland

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85310000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Pædagogiske vikarydelser i Jylland.

Der udbydes 2 parallelle rammekontrakter med hver 2 leverandører for delområde 1.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 24
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Pædagogiske vikarydelser — Bornholm

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85310000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK014
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Pædagogiske vikarydelser på Bornholm.

Der udbydes 2 parallelle rammekontrakter med hver 2 leverandører for delområde 1.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 24
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Sociale foranstaltninger — Sjælland

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85310000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Sociale foranstaltninger på Sjælland.

Der udbydes 2 parallelle rammekontrakter med hver 2 leverandører for delområde 2.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 24
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Sociale foranstaltninger — Jylland

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85310000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Sociale foranstaltninger i Jylland.

Der udbydes 2 parallelle rammekontrakter med hver 2 leverandører for delområde 2.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 24
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Sociale foranstaltninger — Bornholm

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85310000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK014
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Sociale foranstaltninger på Bornholm.

Der udbydes 2 parallelle rammekontrakter med hver 2 leverandører for delområde 2.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 24
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Tilbudsgiver skal i sin beskrivelse af samarbejdsformen medtage beskrivelse af følgende forhold:

— Vedr. Rammekontrakt 1 og 2 — delområde 1 bør tilbudsgiver oplyse antallet af vikarer i vikarbureauet oplyst Sjælland/Jylland/Bornholm i Danmark med en årlig omsætning

— Vedr. rammekontrakt 3 og 4 — delområde 2 bør tilbudsgiver oplyse antallet af støttepersoner i virksomheden Sjælland/Jylland/Bornholm i Danmark med en årlig omsætning

— Tilbudsgiver bedes vedlægge referenceliste for tilsvarende leverancer inden for de seneste 3 år med angivelse af størrelsesorden i DKK.

— Ansvars- og arbejdsskadeforsikring. Vedlæg dokumentation

— Tegnet overenskomst f.eks. via Dansk Erhverv. Vedlæg dokumentation

— Benyttelse af faste underleverandører

— Leveringssikkerhed, jf. bilag 2.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Krav om at anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre kontrakten

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
Oplysninger om nationale udbud er tilgængelig på: http://permalink.mercell.com/62960421.aspx
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Rammekontrakter tildeles på grundlag af tildelingskriteriet »det økonomiske mest fordelagtige tilbud«.

Ordregiver agter for hver rammekontrakt at indgå parallelle rammekontrakter med 2 leverandører.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 12/01/2017
Tidspunkt: 14:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Københavns Byret Domhuset
Nytorv
København
1450
Danmark
Telefon: +45 99687040

Internetadresse:http://www.domstol.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal indgives til Københavns Byret inden for gældende forældelsesfrister, jf. Lovbekendtgørelse 28.8.2013 nr. 1063 om forældelse af fordringer.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21/11/2016

Send til en kollega

0.095