Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Kontrakt om levering af radiologiske produkter
Region Syddanmark
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Christina Andersen
Telefon: +45 29201242
E-mail: Christina.Heidi.Andersen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Kontrakt om levering af radiologiske produkter.
De udbudte rammekontrakter vedrører indkøb af radiologiske produkter, service og uddannelse til sygehusene i Region Syddanmark.
1, PTA ballonkatetre
Kolding Sygehus og Odense Universitetshospital.
Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af radiologiske produkter. Anskaffelsen indeholder desuden service og uddannelse i produkterne.
Delkontrakten indgås som en rammeaftale med forventeligt 3 leverandører.
Forlængelse 2 x 12 måneder.
Delkontrakten indgås som en rammeaftale med forventeligt 3 leverandører.
2, Sheath sæt — Introducer sæt til atriel og venøs punktur
Kolding sygehus og Odense Universitetshospital.
Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af radiologiske produkter. Anskaffelsen indeholder desuden service og uddannelse i produkterne.
Delkontrakten indgås som en rammeaftale med forventeligt 3 leverandører.
Forlængelse 2 x 12 måneder.
Delkontrakten indgås som en rammeaftale med forventeligt 3 leverandører.
3, Stent, ballonekspanderbar
Kolding Sygehus og Odense Universitetshospital.
Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af radiologiske produkter. Anskaffelsen indeholder desuden service og uddannelse i produkterne.
Delkontrakten indgås som en rammeaftale med forventeligt 2 leverandører.
Forlængelse 2 x 12 måneder.
Delkontrakten indgås som en rammeaftale med forventeligt 2 leverandører.
4, Stent til vene
Kolding Sygehus og Odense Universitetshospital.
Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af radiologiske produkter. Anskaffelsen indeholder desuden service og uddannelse i produkterne.
Delkontrakten indgås som en rammeaftale med forventeligt 2 leverandører.
Forlængelse 2 x 12 måneder.
Delkontrakten indgås som en rammeaftale med forventeligt 2 leverandører.
5, Stent, btk
Kolding Sygehus og Odense Universitetshospital.
Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af radiologiske produkter. Anskaffelsen indeholder desuden service og uddannelse i produkterne.
Delkontrakten indgås som en rammeaftale med forventeligt 2 leverandører.
Forlængelse 2 x 12 måneder.
Delkontrakten indgås som en rammeaftale med forventeligt 2 leverandører.
6, Stent, selvekspanderbar
Kolding Sygehus og Odense Universitetshospital.
Den udbudte rammekontrakt vedrører indkøb af radiologiske produkter. Anskaffelsen indeholder desuden service og uddannelse i produkterne.
Delkontrakten indgås som en rammeaftale med forventeligt 2 leverandører.
Forlængelse 2 x 12 måneder.
Delkontrakten indgås som en rammeaftale med forventeligt 2 leverandører.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af radiologiske produkter
Del V: Kontrakttildeling
Sheath sæt — Introducer sæt til atriel og venøs punktur
Del V: Kontrakttildeling
Stent, ballonekspanderbar
Del V: Kontrakttildeling
Stent til vene
Del V: Kontrakttildeling
Stent, btk
Del V: Kontrakttildeling
Stent, selvekspanderbar
Del V: Kontrakttildeling
PTA ballonkatetre
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbud af radiologiske produkter annulleres.
Nyt udbud offentliggøres snarest.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
NA
Danmark
Klagefristerne er fastsat i lov om Klagenævnet for Udbud § 7. Det fremgår bl.a. heraf:
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal dog være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen medbilag til Ordregiveren.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk/