Fakta om udbudet
Udbyder
Billund Kommune
Høring vedrørende foreløbigt udbudsmateriale på levering af sonde og ernæring
Billund Kommune
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29189765
Jorden Rundt 1
Grindsted
7200
Danmark
Kontaktperson: Susanne Hansen
Telefon: +45 79727229
E-mail: suh@billund.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/63632885.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.billund.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/63632885.aspx
Del II: Genstand
Høring vedrørende foreløbigt udbudsmateriale på levering af sonde og ernæring.
For at sikre, at der ikke udelukkes gode tilbud pga. uhensigtsmæssige krav, er det besluttet at lave en skriftlig høring af de udarbejdede krav. Sydjysk Kommuneindkøb ønsker at det kommende udbud, i så høj grad som muligt afspejler forholdene i markedet. Det er derfor valgt at der bliver offentliggjort et foreløbigt materiale, som oplæg til et skriftligt høringssvar fra markedets parter.
Denne forudgående proces, vil forhåbentlig resultere i dels et tilbuds materiale, der matcher markeds situationen, dels en bedre proces og slutteligt en bedre forventnings afstemning i forhold til det kommende samarbejde.
Sydjysk Kommuneindkøb opfordrer derfor alle interesserede til at gennemgå materialet og afgive skriftligt høringssvar, hvor der forhåbentlig kommenteres på fundne uhensigtsmæssigheder, forslag til ændringer og evt. ønsker om præcisering.
Hørings materialet:
Materialet, som fremligger til høringen, er en del af et samlet udbudsmateriale. Der kan derfor være henvisninger til materiale, som ikke indgår i høringen.
Frist for afgivelse af høringssvar:
Sidste frist for fremsendelse af skriftligt høringssvar er fredag den 27.1.2017 — kl. 12:00. Billund Kommune er tovholder på udbuddet, og hørings svaret skal derfor sendes enten via »kommunikation« eller pr. mail til Susanne Hansen, suh@billund.dk.
Herefter vil arbejdsgruppen gennemlæse alle høringssvar. Ønsker leverandør at uddybe det indsendte høringssvar vil der være mulighed for dette torsdag den 9.2.2017.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger