23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 005-006675
Offentliggjort
09.01.2017
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Region Sjælland

EU-udbud af procedurepakker


Region Sjælland

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Tine Rindholm
Telefon: +45 51800182
E-mail: tinri@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-udbud af procedurepakker.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33100000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ordregiver udbyder ved dette udbud en rammeaftale, der har til hensigt at give

Ordregiver mulighed for gennem efterfølgende miniudbud at udbyde alle

Ordregivers procedurepakker, med undtagelse af procedurepakker til

øjenprocedurer samt procedurepakker til Gastric sleeve-operationer. Disse vil

blive udbudt ved selvstændig udbudsbekendtgørelse. Rammeaftalen etablerer

således grundlaget for de periodekøbskontrakter, der efterfølgende vil blive

udbudt via miniudbud, hvor rammeaftalens Leverandører har mulighed for at

byde ind.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33100000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
Hovedudførelsessted:

Alle sygehuse/hospitaler i Region Sjælland.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ordregiver udbyder ved dette udbud en rammeaftale, der har til hensigt at give

Ordregiver mulighed for gennem efterfølgende miniudbud at udbyde alle

Ordregivers procedurepakker, med undtagelse af procedurepakker til

øjenprocedurer samt procedurepakker til Gastric sleeve-operationer. Disse vil

blive udbudt ved selvstændig udbudsbekendtgørelse. Rammeaftalen etablerer

således grundlaget for de periodekøbskontrakter, der efterfølgende vil blive

udbudt via miniudbud, hvor rammeaftalens Leverandører har mulighed for at

byde ind.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Sortimentsbredde / Vægtning: 70
Pris - Vægtning: 30
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er option på tilføjelse af procedurepakker, som ikke er angivet i Udbudsbilag 2.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 133-239148
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse
Den ordregivende myndighed vil ikke tildele yderligere kontrakter på baggrund af forhåndsmeddelelsen ovenfor

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

EU-udbud af procedurepakker

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Al henvendelse skal således ske igennem systemet. Tilbud kan ikke afgives på papir, udover hvad der evt. måtte fremgå af udbudsmaterialet.

Det er et krav, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en frivillig eller obligatorisk udelukkelsesgrund jf. ESPD.

Tilbudsgivere der befinder sig i en obligatorisk eller frivillig udelukkelsesgrund, i henhold til Udbudslovens § 135-138, vil blive udelukket fra deltagelse, og kan ikke komme i betragtning til den udbudte rammeaftale.

De tilbudsgivere, som står til at vinde, skal fremlægge en Serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen, som bevis for at denne ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i Udbudslovens § 135 stk. 1 og 3 samt § 137 stk. 1, nr. 2 og 7. Serviceattesten skal være udstedt tidligst 6 måneder inden tilbudsfristen. Vi opfordrer tilbudsgivere, der ikke har en gyldig serviceattest liggende, til at denne rekvireres senest på tidspunktet for afgivelse af tilbuddet.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage, vedrørende tildeling af rammeaftalen, skal indgives til Klagenævnet inden 6 måneder fra ordregiver har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiver vil indgå rammeaftalen med.

Klager vedrørende tildeling af periodekøbskontrakterne, på baggrund af rammeaftalen, skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregivers underretning om tildelingsbeslutning.

Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41711500

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
06/01/2017

Send til en kollega

0.079