23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 013-019340
Offentliggjort
19.01.2017
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Herning Kommune

Høring af udbudsmaterialet vedrørende EU-Udbud på levering af høretekniske hjælpemidler til KomUdbud


Herning Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Herning Kommune
29189919
Torvet 5
Herning
7400
Danmark
Kontaktperson: Helle Toft Andersen
Telefon: +45 96282345
E-mail: helle.toft@herning.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/64668044.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.herning.dk/

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK0

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/64668044.aspx

I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Høring af udbudsmaterialet vedrørende EU-Udbud på levering af høretekniske hjælpemidler til KomUdbud.

Sagsnr.: 83.00.00-22-16
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33185100
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Høring af udbudsmaterialet vedrørende kommende konkurrenceudsættelse af levering af høretekniske hjælpemidler til KomUdbud.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
NUTS-kode: DK031
NUTS-kode: DK04
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

KomUdbud ønsker pr. 1.9.2017 at indgå tre (3) nye rammeaftaler på levering af høretekniske hjælpemidler til KomUdbud. Rammeaftalerne er fordelt på tre (3) delaftaler, med 1 leverandør på hver.

I den forbindelse er der udarbejdet et foreløbigt udkast/oplæg til udbudsmateriale, som hermed sendes i høring.

Potentielle tilbudsgivere opfordres til at gennemgå udbudsmaterialet, og fremsende høringssvar med kommentarer — se vedhæftede »Vejledning til høringsprocessen«.

Særligt ønskes opmærksomheden rettet mod de udarbejdede kravspecifikationer, samt den foreslåede tilbudsevaluering jf. udbudsbetingelsernes afsnit 10.

Frist for indlevering af høringssvar er den 20.2.2017, kl. 12:00.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
10/03/2017

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Se materialet samt vedlagte »Vejledning til høringsprocessen«.

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
16/01/2017

Send til en kollega

0.047