Fakta om udbudet
Udbyder
Herning Kommune
Vindere
Børne- og ungdomstandpleje
(19.12.2019)
Vildbjerg Tandcenter
Ågårdsvej 2
7480 Vildbjerg
Børne- og ungdomstandpleje (0-18 år) for ca. 2 500 børn og unge
Herning Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29189919
Torvet 5
Herning
7400
Danmark
Kontaktperson: Birgitte Brounbjerg
Telefon: +45 96282341
E-mail: aoubb@herning.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/64715126.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.herning.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/64715126.aspx
Del II: Genstand
Børne- og ungdomstandpleje (0-18 år) for ca. 2 500 børn og unge.
Udbuddet vedrører vederlagsfri børne- og ungdomstandpleje, for børn og unge (0-18 år) bosiddende i skoledistrikterne Vinding Skole, Ørnhøj Skole, Vildbjerg Skole, Kildebakke Skolen, Timring Skole og Sinding Skole.
Tilbudsfristen er den 1.3.2017, kl. 10:00.
Udbuddet gennemføres efter reglerne i light-regimet efter udbudslovens afsnit III jf. udbudslovens § 7.
For at færrest mulig borgere skal bruge tid og økonomi på transport, er det et minimumskrav at behandlingen udføres på en egnet klinik beliggende inden for bygrænsen af Vildbjerg by.
Vindende tilbudsgiver skal som samarbejdsklinik i tandplejen i Herning Kommune yde tandpleje til de tilknyttede brugere på samme vilkår som og i samarbejde med de kommunale tandklinikker i Herning Kommune, desuden påtages omsorgstandplejen i det geografiske område.
Tandplejeydelsen består af; indkaldelse, regelmæssige undersøgelser, individuel forebyggelse, alle typer af tandbehandlinger med undtagelse af tandregulering, den generelle forebyggende indsats jf. Herning Kommunale Tandplejes Sundhedsplan, dvs. tandbørsteundervisning i 4. klasser og 6. klasser i skoledistrikterne jf. bilag 6
Oplistningen er ikke komplet, omfanget af opgaven er beskrevet i bilag 1 — kravspec.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det er et minimumskrav at tilbudsgiver kan udføre behandlingen på en egnet klinik beliggende inden for bygrænsen af Vildbjerg by. Kravet er et hensyn til tilgængelighed i forhold til, at færrest mulig borgere skal buge tid og økonomi på transport.
Jf. punkt 9 i udbudsbetingelserne forbeholder Ordregiver sig retten til at afvise en tilbudsgiver, der grundet oplysningerne afleveret på bilag 3, samt de seneste 2 regnskaber ikke vurderes, at kunne løse opgaven tilfredsstillende. Tilbudsgivere der ikke kan leve op til kravene i bilag 4 afvises også. Tilbud med en tilbudspris over maksimalprisen på 1 050 DKK pr. tilmeldt bruger ekskl. moms inkl. alle øvrige gebyrer og afgifter er ukonditionsmæssige.
Leverandøren skal være i besiddelse af Sundhedsstyrelsens autorisation som tandlæge.
Del IV: Procedure
Laveste pris.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk