23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 013-020059
Offentliggjort
19.01.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Herning Kommune

Vindere

Børne- og ungdomstandpleje

(19.12.2019)
Vildbjerg Tandcenter
Ågårdsvej 2
7480 Vildbjerg

Børne- og ungdomstandpleje (0-18 år) for ca. 2 500 børn og unge


Herning Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Herning Kommune
29189919
Torvet 5
Herning
7400
Danmark
Kontaktperson: Birgitte Brounbjerg
Telefon: +45 96282341
E-mail: aoubb@herning.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/64715126.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.herning.dk/

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://permalink.mercell.com/64715126.aspx
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/64715126.aspx

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://permalink.mercell.com/64715126.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Børne- og ungdomstandpleje (0-18 år) for ca. 2 500 børn og unge.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85130000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører vederlagsfri børne- og ungdomstandpleje, for børn og unge (0-18 år) bosiddende i skoledistrikterne Vinding Skole, Ørnhøj Skole, Vildbjerg Skole, Kildebakke Skolen, Timring Skole og Sinding Skole.

Tilbudsfristen er den 1.3.2017, kl. 10:00.

Tryk her http://permalink.mercell.com/64715126.aspx

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85131000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet gennemføres efter reglerne i light-regimet efter udbudslovens afsnit III jf. udbudslovens § 7.

For at færrest mulig borgere skal bruge tid og økonomi på transport, er det et minimumskrav at behandlingen udføres på en egnet klinik beliggende inden for bygrænsen af Vildbjerg by.

Vindende tilbudsgiver skal som samarbejdsklinik i tandplejen i Herning Kommune yde tandpleje til de tilknyttede brugere på samme vilkår som og i samarbejde med de kommunale tandklinikker i Herning Kommune, desuden påtages omsorgstandplejen i det geografiske område.

Tandplejeydelsen består af; indkaldelse, regelmæssige undersøgelser, individuel forebyggelse, alle typer af tandbehandlinger med undtagelse af tandregulering, den generelle forebyggende indsats jf. Herning Kommunale Tandplejes Sundhedsplan, dvs. tandbørsteundervisning i 4. klasser og 6. klasser i skoledistrikterne jf. bilag 6

Oplistningen er ikke komplet, omfanget af opgaven er beskrevet i bilag 1 — kravspec.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 01/09/2017
Slut: 31/08/2022
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Det er et minimumskrav at tilbudsgiver kan udføre behandlingen på en egnet klinik beliggende inden for bygrænsen af Vildbjerg by. Kravet er et hensyn til tilgængelighed i forhold til, at færrest mulig borgere skal buge tid og økonomi på transport.

Jf. punkt 9 i udbudsbetingelserne forbeholder Ordregiver sig retten til at afvise en tilbudsgiver, der grundet oplysningerne afleveret på bilag 3, samt de seneste 2 regnskaber ikke vurderes, at kunne løse opgaven tilfredsstillende. Tilbudsgivere der ikke kan leve op til kravene i bilag 4 afvises også. Tilbud med en tilbudspris over maksimalprisen på 1 050 DKK pr. tilmeldt bruger ekskl. moms inkl. alle øvrige gebyrer og afgifter er ukonditionsmæssige.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse:

Leverandøren skal være i besiddelse af Sundhedsstyrelsens autorisation som tandlæge.

III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Laveste pris.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 01/03/2017
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).

Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17/01/2017

Send til en kollega

0.062