23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 021-035029
Offentliggjort
31.01.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

http://www.gladsaxe.dk/udbud

Udbyder

Gladsaxe Kommune

Vindere

(14.06.2017)
Scandinavisk Dentalservice Danmark A/S
Brøndby

Udbud af levering af tandklinikubnits


Gladsaxe Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Gladsaxe Kommune
62761113
Rådhus Allé 7
Søborg
2860
Danmark
Kontaktperson: Símun Petur Eid
Telefon: +45 39575144
E-mail: simeid@gladsaxe.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.gladsaxe.dk/kommunen/borger

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://www.gladsaxe.dk/udbud
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af levering af tandklinikubnits.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33192410
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Dette udbud vedrører levering og installering af nye tandklinikunits til tandklinikkerne på Grønnemose skole, Skovbrynet Skole og reguleringsklinikken på Stengårdsskolen i Gladsaxe Kommune. Derudover skal gamle tandklinikunits nedtages, delvis bortskaffes, delvis stilles til opbevaring og delvis genopsættes på seniorcentrene Hareskovbo, Rosenlund, Møllegården, Egegården og Bakkegården.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192400
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Dette udbud vedrører levering og installering af nye tandklinikunits til tandklinikkerne på Grønnemose Skole, Skovbrynet Skole og reguleringsklinikken på Stengårdsskolen i Gladsaxe Kommune. Derudover skal gamle tandklinikunits nedtages, delvis bortskaffes, delvis stilles til opbevaring og delvis genopsættes på seniorcentrene Hareskovbo, Rosenlund, Møllegården, Egegården og Bakkegården.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 12
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Udbuddet vedrører køb af 7 units + køb af 3 optioner.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

Leverandøren skal være i stand til at levere, montere og installere units samt føre eftersyn.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Se kontraktens afsnit 15 om arbejdsklausuler.

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 07/03/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk, Engelsk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 4 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 07/03/2017
Tidspunkt: 12:01
Sted:

Gladsaxe Rådhus, Rådhus Allé, 7, 2860, Søborg.

Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Der er ikke adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Svar på spørgsmål offentliggøres på www.gladsaxe.dk/udbud

Alt udbudsmaterialet og eventuelle rettelsesblade er tilgængelige på www.gladsaxe.dk/udbud

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Der er 60 dages klagefrist efter offentliggørelse af udbudsbekendtgørelsen om indgået aftale.

Der er 10 dages standstill-periode efter tildeling hvor der er muligt at klage over tildelingen hvis sagen skal have opsættende virkning.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27/01/2017

Send til en kollega

0.097