23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 024-041307
Offentliggjort
03.02.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Amgros I/S

Vindere

Behandlingskategori 3E

(24.07.2018)
Sonova Denmark A/S
Østre Hougvej 42-44
5500 Middelfart

Behandlingskategori 1D

(24.07.2018)
Phonic Ear A/S
Kongebakken 9
2765 Smørum

Behandlingskategori 3D

(24.07.2018)
Widex DK A/S
Nymøllevej 6
3540 Lynge

Behandlingskategori 1S

(24.07.2018)
Sivantos AS
Nedre Vollgate 5
0158 Oslo

Behandlingskategori 2A

(24.07.2018)
GN Hearing A/S
Lautrupbjerg 7
2750 Ballerup

Behandlingskategori 2D

(24.07.2018)
GN Hearing A/S
Lautrupbjerg 7
2750 Ballerup

Behandlingskategori 2D

(24.07.2018)
Coselgi DK ApS
Nymøllevej 6
3540 Lynge

Behandlingskategori 1C

(24.07.2018)
Sivantos AS
Nedre Vollgate 5
0158 Oslo

Behandlingskategori 1C

(24.07.2018)
Danacom Høreapparater
Kongebakken 9
2765 Smørum

Behandlingskategori 2D

(24.07.2018)
Sonova Denmark A/S
Østre Hougvej 42-44
5500 Middelfart

Behandlingskategori 3C

(24.07.2018)
GN Hearing A/S
Lautrupbjerg 7
2750 Ballerup

Behandlingskategori 2B

(24.07.2018)
Sivantos AS
Nedre Vollgate 5
0158 Oslo

Behandlingskategori 1B

(24.07.2018)
Phonic Ear A/S
Kongebakken 9
2765 Smørum

Behandlingskategori 1B

(24.07.2018)
Oticon A/S
Kongebakken 9
2765 Smørum

Behandlingskategori 4A

(24.07.2018)
Widex DK A/S
Nymøllevej 6
3540 Lynge

Behandlingskategori 2A

(24.07.2018)
Sonova Denmark A/S
Østre Hougvej 42-44
5500 Middelfart

Behandlingskategori 1D

(24.07.2018)
Sivantos A/S
Ove Gjeddes Vej 9
5220 Odense SØ

Behandlingskategori 4B

(24.07.2018)
Sivantos A/S
Ove Gjeddes Vej 9
5220 Odense SØ

Behandlingskategori 2A

(24.07.2018)
Widex DK A/S
Nymøllevej 6
3540 Lynge

Behandlingskategori 2D

(24.07.2018)
Sonova Sweden AB
Box 1039
171 21 Solna

Behandlingskategori 2B

(24.07.2018)
Coselgi DK ApS
Nymøllevej 6
3540 Lynge

Behandlingskategori 2A

(24.07.2018)
Sonova Sweden AB
Box 1039
171 21 Solna

Behandlingskategori 4A

(24.07.2018)
Coselgi DK ApS
Nymøllevej 6
3540 Lynge

Behandlingskategori 3E

(24.07.2018)
GN Hearing A/S
Lautrupbjerg 7
2750 Ballerup

Behandlingskategori 1A

(24.07.2018)
Sivantos AS
Nedre Vollgate 5
0158 Oslo

Behandlingskategori 3B

(24.07.2018)
Sivantos A/S
Ove Gjeddes Vej 9
5220 Odense SØ

Behandlingskategori 3F

(24.07.2018)
Coselgi DK ApS
Nymøllevej 6
3540 Lynge

Behandlingskategori 1F

(24.07.2018)
Widex DK A/S
Nymøllevej 6
3540 Lynge

Behandlingskategori 1S

(24.07.2018)
Sivantos A/S
Ove Gjeddes Vej 9
5220 Odense SØ

Behandlingskategori 2A

(24.07.2018)
Sivantos A/S
Ove Gjeddes Vej 9
5220 Odense SØ

Behandlingskategori 1A

(24.07.2018)
Sonova Denmark A/S
Østre Hougvej 42-44
5500 Middelfart

Behandlingskategori 3E

(24.07.2018)
Sivantos A/S
Ove Gjeddes Vej 9
5220 Odense SØ

Behandlingskategori 1C

(24.07.2018)
Sivantos A/S
Ove Gjeddes Vej 9
5220 Odense SØ

Behandlingskategori 1F

(24.07.2018)
Coselgi DK ApS
Nymøllevej 6
3540 Lynge

Behandlingskategori 4A

(24.07.2018)
Sivantos AS
Nedre Vollgate 5
0158 Oslo

Behandlingskategori 1D

(24.07.2018)
Sivantos AS
Nedre Vollgate 5
0158 Oslo

Behandlingskategori 1D

(24.07.2018)
GN Hearing A/S
Lautrupbjerg 7
2750 Ballerup

Behandlingskategori 3B

(24.07.2018)
Widex DK A/S
Nymøllevej 6
3540 Lynge

Behandlingskategori 1C

(24.07.2018)
Sonova Denmark A/S
Østre Hougvej 42-44
5500 Middelfart

Behandlingskategori 3F

(24.07.2018)
Sivantos AS
Nedre Vollgate 5
0158 Oslo

Behandlingskategori 3C

(24.07.2018)
Coselgi DK ApS
Nymøllevej 6
3540 Lynge

Behandlingskategori 1S

(24.07.2018)
GN Hearing A/S
Lautrupbjerg 7
2750 Ballerup

Behandlingskategori 1E

(24.07.2018)
Sonova Denmark A/S
Østre Hougvej 42-44
5500 Middelfart

Behandlingskategori 1B

(24.07.2018)
Widex DK A/S
Nymøllevej 6
3540 Lynge

Behandlingskategori 3B

(24.07.2018)
Sivantos AS
Nedre Vollgate 5
0158 Oslo

Behandlingskategori 1D

(24.07.2018)
Danacom Høreapparater
Kongebakken 9
2765 Smørum

Behandlingskategori 1B

(24.07.2018)
Sivantos A/S
Ove Gjeddes Vej 9
5220 Odense SØ

Behandlingskategori 3A

(24.07.2018)
Sivantos AS
Nedre Vollgate 5
0158 Oslo

Behandlingskategori 1A

(24.07.2018)
Sonova Sweden AB
Box 1039
171 21 Solna

Behandlingskategori 2D

(24.07.2018)
Oticon A/S
Kongebakken 9
2765 Smørum

Offentligt udbud af høreapparater 2017 — Genudbud


Amgros I/S

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Amgros I/S
1447 9880
Dampfærgevej 27-29
København Ø
2100
Danmark
Kontaktperson: Katarina Flodquist
Telefon: +45 88713000
E-mail: haudbud@amgros.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.amgros.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/284126

I.2) Fælles udbud
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=178128&B=AMGROS
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=178128&B=AMGROS
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Offentligt udbud af høreapparater 2017 — Genudbud.

Sagsnr.: Genudbud Høreapparater 2017
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33185000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Amgros er et interessentskab med de 5 regioner som interessenter.

Amgros ønsker at indgå rammeaftaler om indkøb af høreapparater, fjernbetjeninger, streamere, ørepropper samt supplerende ydelser, således at regionerne kan indkøbe disse til offentlige klinikker og til andre, der ordinerer og tilpasser høreapparater for det offentlige. Rammeaftalerne er ikke-eksklusive.

Høreapparaterne, fjernbetjeningerne, streamerne og ørepropperne videresælges til regionerne til indkøbspris med et procenttillæg og/eller et gebyr pr. høreapparat.

Amgros agter at indgå aftaler for i alt 21 behandlingskategorier (delkontrakter). Leverandøren kan give tilbud på 1, flere eller alle behandlingskategorier (delkontrakter), og tildeling sker separat for hver behandlingskategori (delkontrakt). For hver behandlingskategori (delkontrakt) vil Amgros indgå rammeaftaler med flere leverandører.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 202 950 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 1A

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 21 175 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 1B

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 15 125 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 1C

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 600 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 1D

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 10 560 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 1E

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 11 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 1F

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 10 120 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 1S

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 13 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 2A

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 750 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 2B

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 2C

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 650 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 2D

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 320 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 3A

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 13 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 3B

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 13 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 3C

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 950 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 3D

Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 7 920 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 3E

Delkontraktnr.: 16
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 8 250 000.00 EEK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 3F

Delkontraktnr.: 17
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 7 590 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 3S

Delkontraktnr.: 18
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 13 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 4A

Delkontraktnr.: 19
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 12 100 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 4B

Delkontraktnr.: 20
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 11 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Behandlingskategori 4D

Delkontraktnr.: 21
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33185000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af behandlingskategorien, herunder de relevante tekniske mindstekrav for høreapparaterne i behandlingskategorien.

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 15 840 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kontrakten kan forlænges af flere gange for en periode på i alt op til 24 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiveren skal vedlægge det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) med angivelse af følgende oplysninger:

Oplysninger om tilbudsgiverens service- og supportorganisation, herunder hvor mange medarbejdere der opfylder kravene til at levere undervisning og rådgivning i brugen af høreapparaterne, samt hvor mange medarbejdere der er kvalificeret i pædiatrisk audiologi. Dette angives i ESPD'et. Del IV, afsnit C, Teknisk og faglig formåen, under punktet »Uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer«.

Såfremt tilbudsgiveren baserer sig på andre enheders formåen, skal dette anføres i ESPD'et, Del II, afsnit C. Den eller de andre enheder skal hver udfylde et særskilt ESPD med de krævede oplysninger.

Såfremt tilbudsgiver er en del af et konsortium, skal dette anføres i ESPD'et, Del II, afsnit A, og hver af de deltagende økonomiske aktører skal udfylde et særskilt ESPD med de krævede oplysninger.

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Som mindstekrav kræves det, at tilbudsgiverens service- og supportorganisation skal indeholde minimum 2 medarbejdere, som har uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer til levering af de supplerende ydelser, der fremgår af udkast til rammeaftalens punkt 2.6.3

og 2.6.4, dvs. at medarbejderne skal være fagligt kvalificerede inden for brugen af høreapparater og tilpasningssoftware samt have erfaring med undervisning vedrørende disse områder. Såfremt tilbuddet omfatter kategori E og/eller F (børnekategorierne), skal service- og supportorganisationen tillige omfatte mindst en medarbejder med særlige kompetencer inden for pædiatrisk audiologi.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Der henvises til udkast til rammeaftale, der er en del af udbudsmaterialet.

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 5
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 09/03/2017
Tidspunkt: 10:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 09/03/2017
Tidspunkt: 12:01
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Tilbudsgiverne vil ikke være berettigede til at overvære åbningen af tilbuddene.

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

Næste rammeaftale om indkøb af høreapparater forventes offentliggjort i 2021.

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbudsmaterialet er frit, direkte og elektronisk tilgængeligt i EU-Supply.

Tilbud skal afgives via EU-Supply, og al kommunikation skal ligeledes ske via EU-Supply.

Tilbudsgiver skal udfylde og vedlægge det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD) som en del af sit tilbud som et foreløbigt bevis for de i udbudslovens § 148, stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold. For en nærmere beskrivelse af ESPD'et henvises til udbudsbetingelserne og Konkurrence og Forbrugerstyrelsens vejledninger om dette.

Før beslutning om tildeling skal dokumentation for de oplysninger, der er afgivet i det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD), fremlægges, jf. udbudslovens §§ 151 og 152. Nærmere herom fremgår af udbudsbetingelserne.

I relation til punkt II.1.5) Anslået samlet værdi og den anslåede værdi af hver enkelt delkontrakt bemærkes det, at de anslåede værdier er baseret på historiske tal, og at indkøbene derfor er behæftet med stor usikkerhed. De anslåede beløb er opgjort i forhold til rammeaftalernes ordinære løbetid på 24 måneder. Hvis optionerne om forlængelse udnyttes vil den anslående værdi af rammeaftalerne samlet set kunne udgøre 405 900 000 DKK. Det understreges, at der ikke garanteres nogen omsætning på rammeaftalerne.

Amgros holder orienteringsmøde d. 9.2.2017, kl. 10:00-11:00 hos Center for Ledelse, Folke Bernadottes Allé 45, 2100 København Ø. Mødet vil primært drejes sig om det internetbaserede eSourcing-system EU-Supply, hvori tilbuddet skal afgives. For nærmere oplysninger, herunder omkring tilmelding, henvises til udbudsbetingelserne.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov om Klagenævnet for udbud (lov nr. 492 af 12.5.2010 med ændringer) gælder følgende frister for indgivelse af klage:

Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftlig underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
01/02/2017

Send til en kollega

0.078