23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 028-050279
Offentliggjort
10.02.2017
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Udbyder

Socialstyrelsen

Vindere

(26.05.2017)
Dialog mod Vold/Askovfonden
Struenseegade 9, 4. sal
2200 København

(26.05.2017)
Fonden Fundamentet
Overgaaden Neden Vandet
1414 København

(26.05.2017)
Kvindercenterfonden Dannerhuset
Nansensgade 1
1366 København

(26.05.2017)
Landsorganisation af Kvindekrisecentre
Kampmannsgade 4
1790 København

(26.05.2017)
Fonden Mødrehjælpen
Abel Cathrines Gade 13
1654 København

National enhed mod vold i nære relationer


Socialstyrelsen

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Socialstyrelsen
26144698
Edisonsvej 18, 1. sal
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Claudia Strasser
Telefon: +45 41932523
E-mail: cstr@socialstyrelsen.dk
Fax: +45 72423709
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud

I.1) Navn og adresser
Ligestillingsafdelingen i Udenrigsministeriet
43271911
Asiatisk Plads 2
København K
1448
Danmark
Kontaktperson: Hien Bønløkke Le
Telefon: +45 33920000
E-mail: lige@um.dk
Fax: +45 32540533
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

National enhed mod vold i nære relationer.

Sagsnr.: 2016-8795
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85300000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Der skal etableres en national enhed mod vold i nære relationer, som skal være en selvstændig organisation, og som skal varetage følgende opgaver på voldsområdet:

— Delopgave 1: Etablering af en national hotline til henvendelser om vold i nære relationer

— Delopgave 2: Etablering af en juridisk rådgivning ved vold i nære relationer

— Delopgave 3: Etablering af en pladsoversigt over antallet af ledige pladser kvindekrisecentre og specialiserede botilbud til voldsudsatte mænd

— Delopgave 4: Varetagelse af vidensindsamling og vidensformidling, herunder stemme på voldsområdet og ligestillingsområdet

— Delopgave 5: Tilbud om efterværnsaktiviteter til voldsudsatte kvinder, mænd og børn

— Delopgave 6: Evaluering.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 34 900 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85312300
85321000
98200000
98113000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der henvises til punkt II.1.4).

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 34 900 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Start: 15/05/2017
Slut: 31/12/2020
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

For regler og kriterier henvises der til udbudsmaterialet.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
Oplysninger om nationale udbud er tilgængelig på: www.kfst.dk
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Udbuddet gennemføres som et omvendt udbud uden prækvalifikation. Tildelingen af opgaverne vil ske på grundlag af tildelingskriteriet »bedste forhold mellem pris og kvalitet«. For uddybning af tildelingskriteriet henvises til punkt 2.9 i udbudsmaterialet. For information om forhandling henvises til udbudsmaterialets punkt 2.11.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 13/03/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Til nogle dele af opgaveløsningen kræves ansættelse af psykolog og jurist.

Eventuelle spørgsmål skal stilles skriftligt til følgende e-mail: spm_nationalenhed@socialstyrelsen.dk

Spørgsmål og svar vil blive offentliggjort på: https://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud/voksne

Interesserede opfordres til løbende at holde sig orienteret på hjemmesiden.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Mediatoradvokater c/o Advokatsamfundet
Kronprinsessegade 28
København K
1306
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over nærværende udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter offentliggørelsen af bekendtgørelse om indgåelse af kontrakt i Den Europæiske Unions Tidende, jf. lbk nr. 593 af 2.6.2016 (bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for Udbud) § 7, stk. 2, nr. 1.

Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4, 1. pkt. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4, 2. pkt.

Klagenævnet for Udbuds kontaktoplysninger er angivet i punkt VI.4.1).

For nærmere oplysninger om klageproceduren, herunder klagefrister, hvem der er klageberettiget, krav til klagen, klagegebyr mv. henvises til Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning, som kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk Oplysninger om indgivelse af klager kan desuden indhentes hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, der administrerer udbudsreglerne i Danmark. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens kontaktoplysninger er angivet i pkt. VI.4.4).

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41471500
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
06/02/2017

Send til en kollega

0.047