23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 046-083966
Offentliggjort
07.03.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Høje-Taastrup Kommune

Rammeaftale om levering af diabeteshjælpemidler


Høje-Taastrup Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Høje-Taastrup Kommune
19501817
Bygaden 2
Taastrup
2630
Danmark
Kontaktperson: Niels Tiedemann
Telefon: +45 43591507
E-mail: nielsti@htk.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/66218722.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.htk.dk/

I.1) Navn og adresser
Albertslund Kommune
Albertslund
Danmark
E-mail: albertslund@albertslund.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://albertslund.dk/

I.1) Navn og adresser
Brødby Kommune
Brøndby
Danmark
E-mail: brondby@brondby.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.brondby.dk

I.1) Navn og adresser
Dragør Kommune
Dragør
Danmark
E-mail: dragoer@dragoer.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.dragoer.dk

I.1) Navn og adresser
Glostrup Kommune
Glostrup
Danmark
E-mail: glostrup.kommune@glostrup.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.glostrup.dk

I.1) Navn og adresser
Hvidovre Kommune
Hvidovre
Danmark
E-mail: hvidovre@hvidovre.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.hvidovre.dk

I.1) Navn og adresser
Ishøj Kommune
Ishøj
Danmark
E-mail: ishojkommune@ishoj.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.ishoj.dk/

I.1) Navn og adresser
Rødovre Kommune
Rødovre
Danmark
E-mail: rk@rk.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.rk.dk

I.1) Navn og adresser
Vallensbæk Kommune
Vallensbæk
Danmark
E-mail: kommune@vallensbaek.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.vallensbaek.dk

I.1) Navn og adresser
Tårnby Kommune
Tårnby
Danmark
E-mail: kommunen@taarnby.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.taarnby.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://permalink.mercell.com/66218722.aspx
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/66218722.aspx

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://permalink.mercell.com/66218722.aspx
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Rammeaftale om levering af diabeteshjælpemidler.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33615000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ved et fælles udbud udbyder kommunerne Albertslund, Brøndby, Dragør Kommune, Glostrup, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ishøj, Rødovre, Vallensbæk og Tårnby en rammeaftale om levering af diabeteshjælpemidler til visiterede borgere. Rammeaftalen er en leverandøraftale som omhandlet i servicelovens § 112, stk. 2.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141300
33141900
33196000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

I de 10 ordregivende kommuner har i alt ca. 12 000 borgere bevilling til støtte til diabeteshjælpemidler i henhold til serviceloven. Heraf har ca. 6 600 borgere type 1 diabetes, og 5 400 borgere har type 2 diabetes. Ca. 160 af disse borgere er børn.

Kommunerne har fastsat mindstekrav til de diabeteshjælpemidler, som leveres til borgerne, samt leverandørens service til borgerne og kommunerne. Levering skal ske på grundlag af borgernes bestilling, og leverandøren skal levere bestilte diabeteshjælpemidler til borgernes bopæl.

Borgerne har frit valg med hensyn deres leverandør af diabeteshjælpemidler. Borgere kan derfor vælge en anden leverandør end den, som kommunerne tildeler den udbudte leverandøraftale.

Kontraktperioden er 2 år med option for ordregiverne til at forlænge kontraktperioden 2 gange 12 måneder. Ved udnyttelse af begge optioner vil kontraktperioden være 48 måneder.

Spørgsmål skal stilles under fanen »Kommunikation«. Anonymiserede svar fra ordregiver kan ses under fanen »Kommunikation«/ »Ekstra Info« efter at ordregiver har publiceret svar. Fanen »Ekstra Info« vises først når ordregiver har publiceret svar. Alle deltagere modtager varsling på deres eksterne mail, når der publiceres svar eller der publiceres nye versioner af materialet.

Alle dokumenter i tilbuddet til ordregiver skal uploades og sendes igennem Mercell Sourcing Service inden tidsfristen udløber og er omkostningsfrit for tilbudsgivere.

3 dage før tilbudsfristen udløber vil du modtage en påmindelse på din e-mail.

Spørgsmål omkring funktionaliteten i systemet sendes til support.dk@mercell.comeller ring på 63 13 37 00. Spørgsmål omkring udbudsmaterialet skal stilles på fanen »Kommunikation« — »Ny besked« — så modtager ordregiver besked. Alle telefoniske henvendelser til ordregiver kan medføre afvisning.

Al kommunikation med ordregiver skal foregå via Mercell Danmark A/S.

Tilbud modtaget på andre måder end gennem Mercell Danmark A/S anses for værende ukonditionsmæssige og vil ikke blive taget med i vurderingen.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

To gange med 12 måneder.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 07/04/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 9 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 07/04/2017
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Valby
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, forudsat at underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 1.

Øvrige klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. lov om Klagenævnet for Udbud, § 7, stk. 2, nr. 1.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren, om at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 12, stk.1, jf. § 6, stk. 4.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/03/2017

Send til en kollega

0.046