Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Socialstyrelsen
Udbud af udvikling af kompetenceudviklingsforløb i kerneelementer baseret på behandlingsmodellerne U-turn og U18
Socialstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
26144698
Edisonsvej 1
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Julie Møller
Telefon: +45 41730861
E-mail: jmr@socialstyrelsen.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.socialstyrelsen.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud/born-og-unge/udbud-udvikling-af-kompetenceudviklingsforlob-i-delementer-inspireret-af-behandlingsmodellerne-u-turn-og-u18
Del II: Genstand
Udbud af udvikling af kompetenceudviklingsforløb i kerneelementer baseret på behandlingsmodellerne U-turn og U18.
Initiativet, som dette udbud er en del af, indeholder følgende elementer:
— Kompetenceudvikling af kommuner i kerneelementer baseret på erfaringer fra behandlingsmodellerne U18 og U-turn
— Udbredelse af behandlingsmodellerne U18, U-turn og MST-SA i op til 9 kommuner.
— Kompetenceudvikling af medarbejdere på op mod 45 anbringelsessteder for unge i PAV — Projekt Andre Valg
— Implementerings- og effektevaluering
— Samfundsøkonomisk analyse.
Der er til det samlede initiativ afsat 54 300 000 DKK. Socialstyrelsen ønsker at indgå aftale med en leverandør om opgaven med udvikling af kompetenceudvikling i kerneelementer inden for U18 og U-turn, og sender den hermed i udbud. Beløbsrammen for opgaven er 6 132 000 DKK ekskl. moms (7 665 000 DKK inkl. moms). Opgaven igangsættes i maj 2017 og løber frem til december 2019.
Dette udbud vedrører udvikling af kompetenceudvikling i kerneelementer, der baserer sig på erfaringer fra model U-turn og U18-modellen. Initiativet udspringer af, at kommuner, der ikke har målgruppekapacitet eller et organisatorisk set up til at implementere en hel behandlingsmodel, skal have muligheden for at styrke deres misbrugsbehandling til unge på anden vis. Konkret består initiativet i, at der udbydes kompetenceudvikling i kerneelementer, der bygger på erfaringer fra behandlingsmodellerne U18 og U-turn, der ydes implementeringsstøtte til de medvirkende kommuner og der samles op på erfaringerne med implementeringen af kerneelementerne. Initiativet skal dermed bidrage med viden om, hvorvidt implementeringen af kerneelementer i kommuner, der ikke har kapacitet til at implementere hele behandlingsmodeller, kan opkvalificere misbrugsbehandlingen i disse kommuner.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Se ESPD og udbudsmateriale for mere information.
Se ESPD og udbudsmateriale for mere information.
Del IV: Procedure
Socialstyrelsen, Edisonsvej 1, 1. sal, 5000 Odense C.
Tilbud åbnes efter tilbudsfristen på den ordregivende myndigheds adresse. Der er ikke mulighed for at overvære åbningen.
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Kronprinsessegade 28
København K
1306
Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud, gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning om kontraktens videreførelse, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41471500
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk