23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 056-104248
Offentliggjort
21.03.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Socialstyrelsen

Udbud af udvikling af kompetenceudviklingsforløb i kerneelementer baseret på behandlingsmodellerne U-turn og U18


Socialstyrelsen

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Socialstyrelsen
26144698
Edisonsvej 1
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Julie Møller
Telefon: +45 41730861
E-mail: jmr@socialstyrelsen.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.socialstyrelsen.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud/born-og-unge/udbud-udvikling-af-kompetenceudviklingsforlob-i-delementer-inspireret-af-b

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til følgende adresse:
Socialstyrelsen
26144698
Edisonsvej 18, 1.
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Center for Børn, Unge og Familier
Telefon: +45 41730861
E-mail: kompetenceudvikling-kerneelementer@socialstyrelsen.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud/born-og-unge/udbud-udvikling-af-kompetenceudviklingsforlob-i-delementer-inspireret-af-behandlingsmodellerne-u-turn-og-u18

I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Social beskyttelse

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af udvikling af kompetenceudviklingsforløb i kerneelementer baseret på behandlingsmodellerne U-turn og U18.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
80511000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Dette udbud vedrører udvikling af kompetenceudvikling i kerneelementer, der baserer sig på erfaringer fra Model U-turn og U18-modellen. Initiativet udspringer af, at kommuner, der ikke har målgruppekapacitet eller et organisatorisk set up til at implementere en hel behandlingsmodel, skal have muligheden for at styrke deres misbrugsbehandling til unge på anden vis. Konkret består initiativet i, at der udbydes kompetenceudvikling i kerneelementer, der bygger på erfaringer fra behandlingsmodellerne U18 og U-turn, der ydes implementeringsstøtte til de medvirkende kommuner, og der samles op på erfaringerne med implementeringen af kerneelementerne. Initiativet skal dermed bidrage med viden om, hvorvidt implementeringen af kerneelementer i kommuner, der ikke har kapacitet til at implementere hele behandlingsmodeller, kan opkvalificere misbrugsbehandlingen i disse kommuner.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 6 132 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85300000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Dette udbud vedrører udvikling af kompetenceudvikling i kerneelementer, der baserer sig på erfaringer fra Model U-turn og U18-modellen. Initiativet udspringer af, at kommuner, der ikke har målgruppekapacitet eller et organisatorisk set up til at implementere en hel behandlingsmodel, skal have muligheden for at styrke deres misbrugsbehandling til unge på anden vis. Konkret består initiativet i, at der udbydes kompetenceudvikling i kerneelementer, der bygger på erfaringer fra behandlingsmodellerne U18 og U-turn, der ydes implementeringsstøtte til de medvirkende kommuner, og der samles op på erfaringerne med implementeringen af kerneelementerne. Initiativet skal dermed bidrage med viden om, hvorvidt implementeringen af kerneelementer i kommuner, der ikke har kapacitet til at implementere hele behandlingsmodeller, kan opkvalificere misbrugsbehandlingen i disse kommuner.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 132 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 32
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Fremgår af udbudsmaterialet.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Udbuddet bekendtgøres offentligt via EU-Tidende. De obligatoriske udelukkelsesgrunde og de øvrige udelukkelsesgrunde, med undtagelse af udelukkelse pga. gæld under 100 000 DKK til offentlige myndigheder er gældende Udbudsproceduren svarer til proceduren for et offentligt EU-udbud. Opgaven udbydes med fast pris, og tildelingen sker på grundlag af vurdering af kvaliteten af den tilbudte opgaveløsning (vægt 50 %) og kvalifikationer og erfaringer hos de tilbudte medarbejdere (vægt 50 %).

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 24/04/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Mediatoradvokater c/o Advokatsamfundet
Kronprinsessegade 28
København K
1306
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41471500
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17/03/2017

Send til en kollega

0.047