23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 058-107526
Offentliggjort
23.03.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Syddanmark

Vindere

Intensiv respiratorer til Region Syddanmark og Region Midtjylland

(14.06.2017)
Maquet Danmark A/S
Industriparken 44B
2750 Ballerup

Intensiv respiratorer til Region Syddanmark (1)


Region Syddanmark

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Syddanmark
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Henrik Timm
Telefon: +45 29135749
E-mail: Henrik.timm@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.medicoteknik-rsd.dk/wm227386

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
33466781
Skottenborg 26, Postboks 21
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Carsten Riis
Telefon: +45 24852247
E-mail: CARRII@rm.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.rm.dk/om-os/indkob--medicoteknik/

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=182659&B=REGIONSYDDK
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=182659&B=REGIONSYDDK
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Intensiv respiratorer til Region Syddanmark (1).

Sagsnr.: MT3088/2017
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33100000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af respiratorer til Region Syddanmark og Region Midtjylland.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33157000
33195110
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Levering af min. 130 stk. intensive respiratorer til Region Syddanmark og Region Midtjylland iht. udbudsbetingelserne.

Derudover ønskes levering af udstyrsoptioner, leverandørafhængige utensilier og øvrige optioner, vedligeholdelsespriser, reservedelspriser og forsikring, samt serviceaftaler.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

40 stk. intensive respiratorer til Region Syddanmark

60 stk. intensive respiratorer til Region Midtjylland.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

De obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135 og § 136 finder anvendelse. Derudover finder de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137 stk. 1 nr. 1, 2, 4, 5, 6 anvendelse. Tilbudsgiver skal i forbindelse med tilbudsafgivningen udfylde ESPD der indgår som en del af udbudsmaterialet.

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Der gælder ingen udvælgelseskriterier i relation til finansiel og økonomisk kapacitet.

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Der gælder ingen udvælgelseskriterier i relation til teknisk og faglig kapacitet.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 28/04/2017
Tidspunkt: 14:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 01/04/2018
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 28/04/2017
Tidspunkt: 14:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud, Erhvervsstyrelsen
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/03/2017

Send til en kollega

0.047