23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 061-114602
Offentliggjort
28.03.2017
Udbudstype
Finder ikke anvendelse

Udbyder

Region Nordjylland

Tjenester ydet af praktiserende læger


Region Nordjylland

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Forhåndsmeddelelse - Denne bekendtgørelse er en indkaldelse af tilbud

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Nordjylland
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Tina Abel Brandi
Telefon: +45 97648000
E-mail: t.brandi@rn.dk
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rn.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Tjenester ydet af praktiserende læger.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85121000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af drift af almen lægepraksis.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
Hovedudførelsessted:

Læsø, Danmark.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der er tale om drift af almen lægepraksis på Læsø. Klinikken drives i øjeblikket af de afgående læger. Klinikken vil pr. 1.4.2017 blive drevet som et midlertidigt lægetilbud af Region Nordjylland. Der er tilknyttet 2 ydernumre (kapaciteter) til klinikken. Tilbudsgiver skal påregne, at der skal gennemføres virksomhedsoverdragelse af medarbejdere. Kontrakten har en forventet opstart den 1.9.2017.

II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Kontrakten vil indeholde en uopsigelighedsperiode på 4 år, hvorefter opsigelse vil kunne finde sted på nærmere angivne vilkår. Det er derfor ikke muligt for ordregiver at angive en nøjagtig angivelse af kontraktens løbetid.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Tilbudsgivere opfordres til at tilkendegive deres interesse på baggrund af nærværende forhåndsmeddelelse. Ordregiver agter herefter at fremsende udbudsbetingelserne med bilag til de, der har udvist en interesse. I udbudsbetingelserne vil den nærmere procedure for tildeling samt ordregivers krav til tilbuddene være beskrevet. Kontrakterne vil blive tildelt uden yderligere offentliggørelse i henhold til udbudslovens § 187, stk. 2.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Det bemærkes, at der stilles krav om indgåelsen af et nærmere angivet samarbejde med Læsø Kommune som led i kontraktens udførelse.

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
Oplysninger om nationale udbud er tilgængelig på: http://www.retsinfo.dk
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Kontrakterne skal forventes tildelt til den tilbudsgiver, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 10/04/2017
Tidspunkt: 11:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.5) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne:

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

Det annoncerede indkøb udgør en udbudspligtig tjenesteydelse. Udbuddet er omfattet af den i udbudslovens §§ 186-189 beskrevne light-procedure for sociale og andre specifikke tjenesteydelser over tærskelværdien.

Den økonomiske aktørs tilkendegivelse af interesse bedes fremsendt til ordregivers kontaktperson pr. e-mail på mailadressen t.brandi@rn.dk.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. Standstill-perioden regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren afsendte en elektronisk meddelelse til tilbudsgiverne om, med hvem ordregiver agter at indgå kontrakt. Standstill-perioden udgør 10 kalenderdage.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Erhvervsstyrelsen
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000

Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24/03/2017

Send til en kollega

0.047