23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 071-134473
Offentliggjort
11.04.2017
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Røde Kors Asylafdeling

Hygiejneartikler i pakker


Røde Kors Asylafdeling

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Røde Kors Asylafdeling
18887886
Rosenørns Allé 31, 4. sal
Frederiksberg C
1970
Danmark
Kontaktperson: Birgitte Stræde
Telefon: +45 35278549
E-mail: bist@redcross.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/63006526.aspx

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: humanitær hjælpeorganisation
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: humanitær organisation

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Hygiejneartikler i pakker.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33700000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører indkøb af produkter til hygiejne og personlig pleje til asylansøgere på ordregivers enheder.

Røde Kors Asylafdeling driver som indkvarteringsoperatør for Udlændingestyrelsen en række asylcentre. Som led heri står Røde Kort Asylafdeling for tilvejebringelse og udlevering af naturalieydelser til asylansøgerne på centrene — herunder pakker indeholdende produkter til hygiejne og personlig pleje.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
18812400
39514500
39831200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK011
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Produkterne skal dels leveres som pakker dels i form af supplerende varer fra tilbudsgivers standardsortiment med naturlig tilknytning til de kravspecificerede produkter. Førstnævnte forventes at udgøre langt hovedparten af det samlede forbrug. Hygiejnepakkerne udleveres til asylansøgerne. Der er forskellige udgaver af hygiejnepakkerne til hhv. mænd, kvinder og børn samt om det er en pakke, der udleveres ved asylansøgernes ankomst eller efterfølgende hver 14. dag.

Badetøfler/sandaler indgår i udbuddet. De udleveres til asylansøgerne sammen med hygiejnepakkerne, men skal ikke pakkes i hygiejnepakkerne.

Der er forskellige udgaver af hygiejnepakkerne til hhv. mænd, kvinder og børn samt om det er en pakke, der udleveres ved asylansøgernes ankomst eller efterfølgende hver 14. dag. Hygiejne pakkerne varierer i indhold og ændres løbende.

Den forventede omsætning på aftalen er ca. 2 000 000 DKK pr. år. Forventningen er baseret på tidligere aktivitet samt forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. Der kan imidlertid være meget store variationer med hensyn til antallet af asylansøgere samt sammensætningen heraf. Den forventede omsætning er således ikke bindende for ordregiver.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 230-418928
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Hygiejneartikler i pakker

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Andre årsager (afbrudt procedure)

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Københavns Byret
Nytorv 25
København
1464
Danmark
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
06/04/2017

Send til en kollega

0.063