Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Markedsdialog i forbindelse med forestående udbud af varmetæpper og blæsere (patient warming)
Region Syddanmark
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Heidi Jensen
Telefon: +45 24990021
E-mail: Heidi.Lundsfryd.Jensen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Markedsdialog i forbindelse med forestående udbud af varmetæpper og blæsere (patient warming).
Udbud af varmetæpper og blæsere (patient warming) forventes at ville omfatte engangs- og flergangstæpper med tilhørende pumper. I forbindelse med forberedelse af udbuddet ønsker Region Syddanmark via markedsdialog at få udvidet sin viden om muligheder og risici ved udbud af varmetæpper og blæsere. Der er tale om en mundtlig dialog, hvor alle relevante markedsaktører opfordres til at deltage i individuelle dialogmøder med Region Syddanmark. Dialogen forventes at omfatte følgende hovedemner: A) Hvad er de væsentligste risici og omkostningsdrivere forbundet med levering af varmetæpper og blæsere til Region Syddanmark — og hvordan kan de bedst udbydes så disse risici og omkostningsdrivere minimeres? B) Hvilke visioner, udviklingstiltag og nye løsninger af teknisk og/eller strategisk karakter forventer leverandøren på markedet for varmetæpper og blæsere (patient warming)? C) Evt. andre væsentlige forhold. Tilmelding til dialogmøder skal foregå som beskrevet under afsnit II.2.4).
Region Syddanmark.
Tilmelding til dialogmøde skal fremsendes til Region Syddanmark senest mandag den 29.5.2017.
Tilmelding skal fremsendes til Heidi Lundsfryd Jensen og bedes sendes via besked-modulet i regionens E-sourcing system CTM (https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?b=REGIONSYDDK).
Ved tilmelding bedes leverandøren angive, hvor mange personer der forventes at deltage i dialogmødet, samt hvilke(n) mailadresse(r), der skal inviteres til mødet. Leverandøren kan desuden tilkendegive, hvilke af de foreslåede mødedatoer, der foretrækkes. Det enkelte dialogmøde forventes at blive afholdt den 20/6, 21/6, 22/6, 9/8 eller 10/8.
Der fremsendes konkrete mødeindkaldelser til den enkelte leverandør senest den 2/6. Endelig dagsorden for mødet udsendes sammen med mødeindkaldelsen. Dagsordenen vil være identisk for alle dialogmøder. Leverandørens eventuelle forslag til generelt dagsordenspunkt skal fremsendes i forbindelse med tilmeldingen.
Leverandøren må gerne, men skal ikke, medbringe vareprøver (ikke-sterile) til mødet, såfremt det er uden udgifter for Region Syddanmark. Leverandøren må ikke efterlade vareprøverne med mindre andet er aftalt.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger