23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 095-187340
Offentliggjort
18.05.2017
Udbudstype
Udbud efter forhandling

Udbyder

Kalundborg Kommune

Vindere

(02.11.2017)
Helen Torkashvand
København K

Levering af tandreguleringsydelser til børn og unge til og med 18 år i Kalundborg Kommune i privat regi


Kalundborg Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Forhåndsmeddelelse - Denne bekendtgørelse er en indkaldelse af tilbud

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Kalundborg Kommune
29189595
Holbækvej 141 B
Kalundborg
4400
Danmark
Kontaktperson: Rikke Langholz
Telefon: +45 59535374
E-mail: riln@kalundborg.dk
NUTS-kode: DK022

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.kalundborg.dk/

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Levering af tandreguleringsydelser til børn og unge til og med 18 år i Kalundborg Kommune i privat regi.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85131100
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Kalundborg Kommune ønsker at indgå en 9-årig kontrakt, med mulighed for forlængelse, med en privat specialtandlæge, som kan behandle kommunens børn og unge med behov for tandregulering. Kalundborg Kommune har lige knap 10 000 børn og unge, og det er vurderingen, at ca. 25 % af en årgang har behov for tandregulering.

Kalundborg Kommune ønsker med nærværende »light-udbudsbekendtgørelse« at åbne op for, at potentielle leverandører kan tilkendegive deres interesse i kontrakten og deltage i en tilbuds-/forhandlingsprocedure omkring tildelingen af kontrakten.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 81 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Den ordregivende myndighed forbeholder sig retten til at tildele kontrakter, der kombinerer de følgende delkontrakter eller grupper af delkontrakter:

Kalundborg Kommune forbeholder sig retten til at udvælge 1 kontrakt, og er ikke forpligtet til at indgå delkontrakter. Indgåelse af eventuelle delkontrakter beror på en konkret vurdering, som følge af forhandlingsforløbet, samt hvad der tjener kommunes interesser bedst i forhold til pris, kvalitet og kvantitet.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85131100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
Hovedudførelsessted:

Kalundborg Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kontrakten udbydes som en »light-ydelse« i henhold til udbudslovens afsnit III.

Den udbudte kontrakt forventes at træde i kraft den 1.1.2018 med en løbetid på 9 år. Kalundborg Kommune vil have option på forlængelse af kontrakten med 9 år. Den anførte anslåede kontraktværdi er et udtryk for værdien over en 18-årig periode (inkl. optionsperioden på 9 år).

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 81 000 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 216
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85131100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK022
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Kontrakten udbydes som en »light-ydelse« i henhold til udbudslovens afsnit III.

Den udbudte kontrakt forventes at træde i kraft den 1.1.2010 med en løbetid på 9 år. Kalundborg Kommune vil have en option på forlængelse af kontrakten med 9 år. Den anførte anslåede kontraktværdi er udtryk for værdien over en 18- årig periode (inkl. optionsperiode på 9 år).

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 81 000 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 216
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

1: Dokumentation for autorisation til selvstændigt virke

2. Dokumentation for, at minimum 1 af tilbudsgivers indehavere/ ansatte har autorisation som specialtandlæge i ortodonti

3: Liste over erfaring med at udføre den opgave, der er i udbud

4: Dokumentation over økonomisk kapacitet til at etablere en tandreguleringsklinik i kommunen

5: Skal have Tandlægeforeningens Praksisforsikring eller minimum tilsvarende forsikring samt indboforsikring for en dækningssum på min. 1 000 000 DKK.

Inden kontraktindgåelse vil vindende tilbudsgiver blive anmodet om at fremlægge dokumentation for, at denne ikke er omfattet af udbudslovens obligatoriske udelukkelsesgrunde.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Krav om at anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre kontrakten

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Udbud med forhandling
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 06/06/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.5) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne:

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
16/05/2017

Send til en kollega

0.044