Fakta om udbudet
Udbyder
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Vindere
(14.09.2017)
AskovFonden, Dialog mod Vold
Struenseegade 9, 4. sal
2200 København N
Udbud af behandlingstilbud for Kriminalforsorgens indsatte og tilsynsklienter, der har begået vold i nære relationer
Direktoratet for Kriminalforsorgen
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
53383211
Strandgade 100
København K
1401
Danmark
Kontaktperson: Inger Børsting
Telefon: +45 72554306
E-mail: ingermerete.borsting@kriminalforsorgen.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/69921485.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kriminalforsorg.dk/
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/69921485.aspx
Del II: Genstand
Udbud af behandlingstilbud for Kriminalforsorgens indsatte og tilsynsklienter, der har begået vold i nære relationer.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på behandling af Kriminalforsorgens indsatte og tilsynsklienter, der har begået vold i nære relationer.
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på behandling af Kriminalforsorgens indsatte og tilsynsklienter, der har begået vold i nære relationer.
Rammeaftalen indgås for en periode på tre (3) år fra 1.9.2017 med mulighed for forlængelse i 12 måneder.
Tilbuddet om behandling mod vold i nære relationer er satspuljefinansieret. Det årlige forbrug på behandling af vold i nære relationer estimeres til at være ca. 3 600 000 DKK ekskl. moms. Det bemærkes, at estimatet er baseret på et historisk forbrug, som ikke kan betragtes som en indikation af en garanteret omsætning for valgt leverandør. Det bemærkes endvidere, at det fremtidige forbrug vil være afhængigt af fortsat satspuljefinansiering.
Behandling af vold i nære relationer foregår i hele landet, idet der dog kan forekomme geografiske udsving i forhold til antallet af behandlingsforløb. Historisk set har der de sidste 2 år været ca. 100 igangværende forløb årligt.
Der henvises til udbudsmaterialet for yderligere oplysninger.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Objektive regler og kriterier for deltagelse fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne
m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk