23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 130-265323
Offentliggjort
11.07.2017
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb

Leverandørdag/markedsdialog d. 14. september — Minimal invasiv kirurgi og staplere


Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb
Kongens Vænge 2, blok E, stuen
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Chefkonsulent Mia Søderberg
Telefon: +45 38665822
E-mail: mia.soederberg@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionh.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Leverandørdag/markedsdialog d. 14. september — Minimal invasiv kirurgi og staplere.

Sagsnr.: 17019524
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33169000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

I forbindelse med opstart af udbudsforretning omhandlende produkter til minimal invasiv kirurgi og staplere, agter ordregiver at afholde en leverandørdag, hvor potentielle tilbudsgivere får mulighed for at fremvise deres sortiment inden for denne udbudskategori. Der ønskes en fremvisning, hvor der fokuseres på de produkter som den potentielle tilbudsgiver agter at afgive tilbud på inden for de respektive produktkategorier. Leverandørdagen afholdes d. 14.9.2017 fra 8:00-17:00. Hver tilbudsgiver vil få 15-30 min. til fremvisning af produkter alt afhængig af antal tilmeldte. Tilmelding: Besked om deltagelse gives til Chefkonsulent Mia Søderberg, mia.soederberg@regionh.dk, tlf. 38665822 senest d. 1.9.2017. Leverandørdagen vil blive afholdt på Regionsgården, Kongens Vænge 2, 3400 Hillerød. Yderligere oplysninger vil blive fremsendt umiddelbart efter svar fristen.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 30 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det kommende udbud af produkter til minimal invasiv kirurgi og staplere indeholder trokarer, verreskanyler, håndinstrumenter, sug og skyl systemer, præparatposer, clips, staplere til åben og skopisk kirurgi mv. En endelig afgræsning af udbudsområdet er fortsat under udvikling.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
07/07/2017

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
06/07/2017

Send til en kollega

0.048