23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 147-305010
Offentliggjort
03.08.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb

Udbud af psykologisk rådgivning til ansatte i Region Hovedstaden


Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden, Center for Økonomi — Indkøb
Kongens Vænge 2, blok E, stuen
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Anna Lazareva
Telefon: +45 38665846
E-mail: anastasia.lazareva@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionh.dk

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af psykologisk rådgivning til ansatte i Region Hovedstaden.

Sagsnr.: 17004487
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85121270
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører Region Hovedstadens hospitalers og virksomheders løbende indkøb af psykologisk rådgivning til ansatte (Rigshospitalet undtaget). Rådgivningen vil både indebære akut psykologisk rådgivning, anden psykologisk rådgivning samt defusing/debriefing til arbejdsrelaterede problematikker.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 19 424 468.75 DKK / Højeste bud: 29 241 468.75 DKK taget i betragtning
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85121270
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der udbydes en rammeaftale vedr. psykologisk rådgivning til ansatte i Region Hovedstaden, dette gælder også Bornholmshospital. Rigshospitalet er ikke med i dette udbud. Rammeaftalen er gældende i 3 år plus 2 x 12 måneder forlængelsesoption.

Formålet med at tilbyde psykologisk rådgivning til ansatte i Region Hovedstaden er, at fremme trivsel og godt arbejdsmiljø, at fastholde de ansatte på arbejdspladsen, samt at forebygge psykisk belastning og sygefravær.

Rådgivningen vil både indebære akut psykologisk rådgivning, anden psykologisk rådgivning samt defusing/debriefing.

Tilbudsgiver skal kunne tilbyde følgende 2 standardforløb:

1) Individuelle forløb: Op til 5 individuelle konfrontationstimer á 60 minutter mellem den ansatte og en psykolog.

2) Gruppeforløb: 1 til 2 gruppesamtaler á 60 minutter mellem en gruppe af ansatte og en psykolog.

Tilbudsgiver skal stille en telefondøgnvagt til rådighed alle årets 365 dage 24 timer i døgnet.

Se øvrige krav i Udbudsmaterialet.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Rammeaftalen indebærer forlængelsesoptioner på 2 x 12 måneder.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Løbende træk på rammeaftalen.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 072-137795
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Udbud af psykologisk rådgivning til ansatte i Region Hovedstaden

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 5
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Falck Healthcare A/S
16165948
København SV
2450
Danmark
NUTS-kode: DK01
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 15 000 000.00 DKK
Laveste bud: 19 424 468.75 DKK / Højeste bud: 29 241 468.75 DKK taget i betragtning
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
der er intet mæglingsorgan i Danmark
der er intet mæglingsorgan i Danmark
der er intet mæglingsorgan i Danmark
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over indgåelse af rammeaftale skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder regnet fra dagen efter Ordregivers underretning til berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr. 3. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
01/08/2017

Send til en kollega

0.047