23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 157-324985
Offentliggjort
18.08.2017
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Syddanmark

Præsentation af produkter i forbindelse med forestående udbud af varmetæpper og blæsere (patient warming)


Region Syddanmark

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Syddanmark
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Heidi Lundsfryd Jensen
Telefon: +45 24990021
E-mail: Heidi.Lundsfryd.Jensen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?b=REGIONSYDDK
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Præsentation af produkter i forbindelse med forestående udbud af varmetæpper og blæsere (patient warming).

Sagsnr.: 17/3655
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33170000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

I forbindelse med forberedelse af udbud af varmetæpper og blæsere (patient warming) ønsker Region Syddanmark at få udvidet sin viden om de forskellige produkter på markedet.

Derfor inviteres alle relevante leverandører til at præsentere deres produkter for brugergruppen. Det er udelukkende relevant at få præsenteret varmeblæsere og varmetæpper, der anvendes sammen med en varmeblæser (forced warming).

Mødet vil finde sted onsdag den 13.9.2017 inden for tidsrummet kl. 10-14:30 i Regionshuset, Damhaven 12, 7100 Vejle. Præsentationen vil foregå enkeltvis for hver leverandør. Der udarbejdes og fremsendes program for dagen umiddelbart efter tilmeldingsfristens udløb. Den tid, den enkelte leverandør har til præsentationen, vil afhænge af antallet af tilmeldte leverandører, men det forventes, at hver leverandør vil have maksimalt 30 minutter til rådighed.

Tilmelding skal foregå som beskrevet under afsnit II.2.4).

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000
33190000
35112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
Hovedudførelsessted:

7100 Vejle.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Tilmelding skal fremsendes til Region Syddanmark senest mandag den 28.8.2017 kl. 12:00.

Tilmelding skal fremsendes til Heidi Lundsfryd Jensen og bedes sendes via beskedmodulet i regionens E-sourcing system CTM (https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?b=REGIONSYDDK).

Ved tilmelding bedes leverandøren angive, hvor mange personer der forventes at deltage i mødet, samt hvilke(n) e-mailadresse(r), der skal inviteres til mødet. Der fremsendes konkrete mødeindkaldelser til den enkelte leverandør i uge 35.

Leverandøren må gerne medbringe vareprøver til mødet, såfremt det er uden udgifter for Region Syddanmark. Leverandøren må ikke efterlade vareprøver med mindre andet aftales.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
17/08/2017

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/08/2017

Send til en kollega

0.062