23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 161-332977
Offentliggjort
24.08.2017
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Vesthimmerlands Kommune

Vindere

Levering af genoptræningsindsatser efter sundhedslovens § 140

(15.11.2017)
Sundhed Vesthimmerland I/S
Messevej 2
9600 Aars

Levering af genoptræningsindsatser efter sundhedslovens § 140


Vesthimmerlands Kommune

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Vesthimmerlands Kommune
29189471
Frederik IX's Plads 1
Farsø
9640
Danmark
Kontaktperson: Søren Toft Hansen
Telefon: +45 99668214
E-mail: sto@vesthimmerland.dk
NUTS-kode: DK050

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.vesthimmerland.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://www.vesthimmerland.dk/erhverv/udbud-og-indkoeb/udbud-aktuelle/udbud-genoptraening/udbudsmateriale/
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til følgende adresse:
Kromann Reumert
Rådhuspladsen 3
Aarhus C
8000
Danmark
Kontaktperson: Jeppe Olsen
Telefon: +45 38774308
E-mail: jol@kromannreumert.com
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.kromannreumert.com

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Levering af genoptræningsindsatser efter sundhedslovens § 140.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
85142100
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører ca. 30 % af Vesthimmerlands Kommunes genoptræningsplaner indenfor en række områder. Kontrakten vedrører genoptræningsindsatsen for borgere i Vesthimmerlands Kommune som, jf. Sundhedslovens § 140, efter udskrivning fra sygehus har et lægefagligt begrundet behov for genoptræning, jf. sundhedslovens § 84 og bekendtgørelse nr. 1088 af 6.10.2014 om genoptræningsplaner og om patienters valg af genoptræningstilbud efter udskrivning fra sygehus. Udbuddet vil udpege én tilbudsgiver som kommende leverandør af denne genoptræning i Vesthimmerland Kommune, hvor ydelserne vil skulle leveres i 4 af kommunens byer.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 4 800 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet af ca. 30 % af Vesthimmerlands Kommunes genoptræningsplaner gennemføres efter Udbudslovens afsnit III (om såkaldte light-ydelser). Det angår en samlet kontrakt om genoptræningsindsatsen for borgere i Vesthimmerlands Kommune som, jf. Sundhedslovens § 140, efter udskrivning fra sygehus har et lægefagligt begrundet behov for genoptræning, jf. sundhedslovens § 84 og bekendtgørelse nr. 1088 af 6.10.2014 om genoptræningsplaner og om patienters valg af genoptræningstilbud efter udskrivning fra sygehus. Målgrupperne er borgere med genoptræningsplaner på basalt niveau fra sygehus med følgende diagnoser: Hofte (Total hoftealloplastik — THA) og Knæ (Total knæalloplastik TKA), Artrose, Knæ ligament og menisk, Ryg (Diskus-problematikker) samt Skulder (Afklemningssyndrom). Vesthimmerlands Kommune afgiver i nærværende udbud kontrolbud for at klarlægge hvorvidt det er fordelagtigt for ordregiver at indgå aftale med en ekstern leverandør om levering af ydelsen.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 200 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 48
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Kontraktens løbetid er 4 år med mulighed for forlængelse i 2 x 1 år. Den estimerede værdi i afsnit II.2.6) er for de første 4 år. Afsnit II.1.5) er inkl. optioner. Der forventes indgået kontrakt i efteråret 2017 og med leveringsstart pr. 1.1.2018, dog således at genoptræning indenfor diagnoserne Artrose, Total Hoftealloplastik og Total Knæalloplastik først skal leveres fra 1.5.2018.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Kontrakterne vil blive indgået med den tilbudsgiver, der tilbyder den laveste samlede pris for genoptræningsforløb. Der afgives en fælles timepris for indsatserne, der for hver diagnose er nærmere beskrevet i indsatskataloget, jf. kravspecifikationen.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 27/09/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. § 7, stk. 2, nr. 1), i lov om Klagenævnet for Udbud.

Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i lov om Klagenævnet for Udbud er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.

Klager skal skriftligt informere den ordregivende myndighed om indgivet klage senest samtidig med, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud. Klagen skal angive om den er indgivet i standstill-perioden. Hvis klagen ikke indgives i standstill-perioden, skal det angives, om der er anmodet om opsættende virkning. Klage skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.

Vejledning om klage til Klagenævnet for Udbud findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21/08/2017

Send til en kollega

0.047