Fakta om udbudet
Udbyder
Odense Kommune
Genbrugshjælpemidler til Odense Kommune, genudbud
Odense Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
35209115
Flakhaven 2
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Kanita Rikalo
E-mail: karik@odense.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68389575.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odense.dk/
Del II: Genstand
Genbrugshjælpemidler til Odense Kommune, genudbud.
Genudbud af rollator og el-køretøj til Odense Kommune. Udbuddet er opdelt i 3 delaftaler.
Delaftale 1, Rollator
Odense.
Delaftale 1a — almindelig rollator
Delaftale 1b — sideværts sammenklappelig.
Tilbudsgiver skal byde ind på både 1a og 1b.
Delaftale 2: El-køretøj, klasse B
Odense.
Tilbudsgiver skal afgive bud på levering af El-køretøj med manuel styring, klasse B.
Delaftale 3, El-køretøj, klasse C
Odense.
Tilbudsgiver skal afgive bud på levering af El-køretøj med manuel styring, klasse C.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1, Rollator
P.O. Pedersens Vej 16
Århus N
8200
Danmark
Telefon: +45 86109109
E-mail: udbud.dk@onemed.com
Fax: +45 86109209
NUTS-kode: DK031
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2: El-køretøj, klasse B
Søndre Ringvej 37
Brøndby
2605
Danmark
Telefon: +45 36900000
E-mail: denmark@invacare.com
Fax: +45 36900001
NUTS-kode: DK031
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 3, El-køretøj, klasse C
Søndre Ringvej 37
Brøndby
2605
Danmark
Telefon: +45 36900000
E-mail: denmark@invacare.com
Fax: +45 36900001
NUTS-kode: DK031
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk