Fakta om udbudet
Udbyder
Region Syddanmark
Høring af udbudsmateriale — udbud af små proceduresæt (dialysesæt, skiftesæt og suturfjerningssæt samt sutureringssæt)
Region Syddanmark
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Heidi Jensen
Telefon: +45 24990021
E-mail: Heidi.Lundsfryd.Jensen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055
Del II: Genstand
Høring af udbudsmateriale — udbud af små proceduresæt (dialysesæt, skiftesæt og suturfjerningssæt samt sutureringssæt).
I forbindelse med tilrettelæggelse af udbud af små proceduresæt (dialysesæt, skiftesæt og suturfjerningssæt samt sutureringssæt) til Region Syddanmark, sendes udarbejdet udkast til udbudsmateriale i en høring blandt potentielle leverandører.
Formålet med høringen er at sikre, at udbudsmaterialet afspejler de løsninger, som de potentielle leverandører kan tilbyde, og at der dermed offentliggøres det bedst mulige udbudsmateriale, hvor den af Region Syddanmark nedsatte brugergruppe har haft mulighed for at forholde sig til alle ønsker og kommentarer fra de potentielle leverandører.
Det fremgår af punkt II.2.4) hvordan der afgives høringssvar.
7100 Vejle.
De af Region Syddanmark udarbejdede udkast til udbudsmateriale kan downloades under fanen »Dokumenter« i regionens E-sourcing system CTM: https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=REGIONSYDDK Dokumenterne findes på siden vedr. nærværende høring.
Leverandøren bede angive høringssvar i den dertil udarbejdede skabelon (»Skabelon til høringssvar«), der kan downloads sammen med de øvrige dokumenter. Høringssvar fremsendes i vedhæftet fil via beskedmodulet i CTM.
I høringen ønsker Region Syddanmark særligt fokus på:
1) Vil det være hensigtsmæssigt at gøre sættene mindre og supplere med enkeltpakkede instrumenter, så den enkelte afdeling ikke oplever at have overflødigt indhold i sættet?
2) Kan de relevante proceduresæt leve op til de krav, der stilles i kontraktens afsnit 6.4.2?
3) Kan leverandørerne dokumenterer hudvenlighed jf. kravspecifikationen?
Deadline for høringssvar er den 9.10.2017 kl. 9:00.
Der gøres opmærksom på, at høringsmaterialet kun er et foreløbigt materiale. Region Syddanmark forbeholder sig ret til at ændre i det foreløbige udbudsmateriale forud for selve udbuddet, men er ikke forpligtet til at tage højde for de indkomne høringssvar. Bemærk i øvrigt, at de oplysninger, som høringssvarene indeholder, kan være underlagt regler om aktindsigt.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger