Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Socialstyrelsen
Opdateringer
Udbud af evaluering af projekt: Styrkelse af børn og unges mentaliseringsevne, handlekraft og sociale færdigheder
Socialstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
26144698
Edisonsvej 1
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Tram Truong Aagesen
Telefon: +45 41730802
E-mail: traa@socialstyrelsen.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.socialstyrelsen.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud/born-og-unge/udbud-evaluering-af-mentaliseringsbaserede-indsatser
26144698
Edisonsvej 1
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Center for Børn, Unge og Familier
Telefon: +45 41730802
E-mail: eva-mentaliser@socialstyrelsen.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud/born-og-unge/udbud-evaluering-af-mentaliseringsbaserede-indsatser
Del II: Genstand
Udbud af evaluering af projekt: Styrkelse af børn og unges mentaliseringsevne, handlekraft og sociale færdigheder.
Initiativets formål er at styrke anbragte unges mentaliseringsevne, ved at modne og afprøve 3 mentaliseringsbaserede indsatser.
Dette udbud vedrører evaluering og implementeringsstøtte. Konkret består opgaven i at tilbyde de medvirkende anbringelsessteder implementeringsstøtte ift. indsatserne samt i at evaluere dels modningen af mindfulness med mentaliseringsbaserede elementer, dels afprøvningen af Robusthed.dk og Mentaliseringsguiden.
Initiativets målgruppe er anbragte børn og unge i alderen 12-20 år på kommunale, regionale og private opholdssteder og åbne døgninstitutioner, som forventes at kunne have gavn af at styrke deres mentaliseringsevne.
Evalueringen skal foretages på 15-20 anbringelsessteder fordelt over hele landet.
Der skal laves en evaluering ved modning og afprøvning af de 3 mentaliseringsbaserede indsatser (Robushed.dk, Mentaliseringsguide og mindfulness med mentaliseringselementer).
En del af den udbudte opgave er, at yde implementeringsstøtte, når indsatserne skal implementeres på 15-20 anbringelsessteder. Der skal desuden udarbejdes en implementeringsevaluering, evaluering af effekten og evaluering af omkostninger for hver af de 3 indsatser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver skal udfylde og vedlægge tilbuddet det fælleseuropæiske udbudsdokument som et foreløbigt bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af en udelukkelsesgrund og opfylder de i pkt. III.1.2) og III.1.3) mindstekrav til egnethed.
En virksomhed, der deltager alene og ikke baserer sig på andre enheders kapacitet for at opfylde mindstekravene til egnethed, skal kun udfylde 1 fælleseuropæisk udbudsdokument. En virksomhed, der deltager alene, men baserer sig på en eller flere andre enheders kapacitet, skal sikre, at Socialstyrelsen modtager vedkommendes eget fælleseuropæiske udbudsdokument sammen med et separat fælleseuropæisk udbudsdokument for hver af de enheder, som denne baserer sig på, med de relevante oplysninger for hver af disse enheder. Når grupper af virksomheder, herunder midlertidige sammenslutninger, deltager i udbudsproceduren sammen, skal der for hver af de deltagende virksomheder udfyldes et særskilt fælleseuropæisk udbudsdokument med de oplysninger, der kræves i del II-V.
I relation til opfyldelse af mindstekravene i punkt III.1.2) og III.1.3) bemærkes det, at virksomheden kan basere sig på andre enheders formåen (f.eks. et moder- eller søsterselskab eller en underleverandør) uanset den juridiske karakter af forbindelserne mellem virksomheden og de andre enheder. Virksomheden skal i givet fald godtgøre fuldt ud at kunne råde over de ressourcer, der er nødvendige til opfyldelse af kontrakten, f.eks. ved at fremlægge en erklæring eller anden dokumentation for de juridiske enheders forpligtelse til at stille de nødvendige ressourcer til rådighed i kontraktperioden. I modsat fald har Socialstyrelsen ikke mulighed for at lægge vægt på andre enheders formåen.
Eventuelle spørgsmål skal stilles skriftligt til følgende e-mailadresse: Spm-eva-mentaliser@socialstyrelsen.dk.
Spørgsmål og svar vil blive offentliggjort på: https://socialstyrelsen.dk/tvaergaende-omrader/puljer-og-udbud/born-og-unge/udbud-evaluering-af-mentaliseringsbaserede-indsatser
Interesserede opfordres til løbende at holde sig orienteret på hjemmesiden.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:www.erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Kronprinsessegade 28
København K
1306
Danmark
Klage over nærværende udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter offentliggørelse af bekendtgørelse om indgåelse af kontrakt i Den Europæiske Unions Tidende, jf. lbk nr. 593 af 2.6.2016 (bekendtgørelse af lov om Klagenævnet for Udbud) § 7, stk. 2, nr. 1.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4, 1. pkt. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 6, stk. 4, 2. pkt.
Klagenævnet for Udbuds kontaktoplysninger er angivet i punkt VI.4.1).
For nærmere oplysninger om klageproceduren, herunder de præcise klagefrister, hvem der er klageberettiget, krav til klagen, klagegebyr mv. henvises til Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning, som kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk Oplysninger om indgivelse af klager kan desuden indhentes hos Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, der administrerer udbudsreglerne i Danmark. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens kontaktoplysninger er angivet i pkt. VI.4.4).
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41471500
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk