Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=198658&B=NORDDJURS
Udbyder
Norddjurs Kommune (tovholder)
Vindere
Delaftale 1 - Ramper / kiler til dørtrin
(06.04.2018)
Mobilex A/S
Grønlandsvej 5
8660 Skanderborg
Delaftale 2 - Køreplader
(06.04.2018)
PF Mobility ApS
Bjerregårdvej 15
7480 Vildbjerg
Opdateringer
I forbindelse med ordregivers tilbudsevaluering skal det bekræftes, om tilbudsgiver er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137, nr. 1-6.
Inden tilbudsgiverne orienteres om den endelige tildelingsbeslutning, skal den tilbudsgiver, som ifølge ordregiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, dokumentere oplysningerne afgivet i ESPD, jf. udbudslovens § 159, stk. 2. Ordregiver vil kræve følgende dokumentation:
Vedr. udelukkelsesgrunde:
— fremlæggelse af gyldig serviceattest, jf. udbudslovens § 153. Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen.
Vedr. økonomisk og finansiel formåen:
— fremlæggelse af årsregnskaber eller uddrag heraf, jf. udbudslovens § 154.
Ordregiver fastsætter rimelig frist for tilbudsgiveren at fremsende dokumentationen til ordregiver. Der gøres opmærksom på, at tilbudsgiver må påregne ekspeditionstid hos Erhvervsstyrelsen.
EU-udbud på levering af ramper/kiler til dørtrin, køreplader, delte køreskinner og stationære ramper til Jysk Fællesindkøb
Norddjurs Kommune (tovholder)
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29189986
Torvet 3
Grenaa
8500
Danmark
Kontaktperson: Tove Zacher Sørensen
Telefon: +45 89593302
E-mail: tbzs@norddjurs.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.norddjurs.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/299676
29 18 97 14
Skovvej 20
Hinnerup
8382
Danmark
E-mail: indkoeb@favrskov.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.favrskov.dk
29 18 94 55
Nordre Kajgade 1
Hobro
9500
Danmark
E-mail: indkob@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.mariagerfjord.dk/udbud
29 18 94 63
Hobrovej 110
Støvring
9530
Danmark
E-mail: indk@rebild.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rebild.dk/udbud
29 18 99 78
Lundbergsvej 2
Ebeltoft
8400
Danmark
E-mail: indkob@syddjurs.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.syddjurs.dk/udbud
29 18 98 46
Prinsens Allé 5
Viborg
8800
Danmark
E-mail: udbud@viborg.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.viborg.dk/udbud
Del II: Genstand
EU-udbud på levering af ramper/kiler til dørtrin, køreplader, delte køreskinner og stationære ramper til Jysk Fællesindkøb.
Udbuddet vedrører levering af standard genbrugshjælpemidler jf. servicelovens § 112 samt boligændringer i henhold til servicelovens § 116 til Jysk Fællesindkøb, herefter kaldet ordregiver. Norddjurs Kommune er tovholder på udbuddet. Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015), hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. punkt. 6 og opfylder eventuelle minimumskrav, kan afgive tilbud. Der er tale om udbud af rammeaftaler med én leverandør pr. delaftale, jf. udbudslovens § 97.
Delaftale 1 — Ramper / kiler til dørtrin
Delaftale 1 vedrører enkeltsidige ramper/kiler beregnet til udligning af niveauforskelle ved dørtrin.
Ramperne skal fortrinsvis anvendes indendørs til udligning af dørtrin.
For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav produkterne skal opfylde, henvises til Rammeaftalebilag 2 — Kravspecifikation og Rammeaftalebilag 3 — Tilbudsliste samt eventuelle rettelser og besvarelser af spørgsmål.
Delaftale 2 — Køreplader
Delaftale 2 vedrører køreplader, som er beregnet til udligning af niveauforskelle. Kørepladerne skal fortrinsvis benyttes udendørs.
For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav produkterne skal opfylde, henvises til Rammeaftalebilag 2 — Kravspecifikation og Rammeaftalebilag 3 — Tilbudsliste samt eventuelle rettelser og besvarelser af spørgsmål.
Delaftale 3 — Delte køreskinner
Delaftale 3 vedrører delte køreskinner, som er beregnet til udligning af niveauforskelle og som kan transporteres. Køreskinnerne skal fortrinsvis benyttes udendørs.
For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav produkterne skal opfylde, henvises til Rammeaftalebilag 2 — Kravspecifikation og Rammeaftalebilag 3 — Tilbudsliste samt eventuelle rettelser og besvarelser af spørgsmål.
Delaftale 4 — Stationære ramper
Delaftale 4 vedrører et stationært rampesystem til udendørs brug ved borgerens hjem.
For nærmere beskrivelse af de udbudte varer, herunder de mindstekrav produkterne skal opfylde, henvises til Rammeaftalebilag 2 — Kravspecifikationog Rammeaftalebilag 3 — Tilbudsliste samt eventuelle rettelser og besvarelser af spørgsmål.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ordregiver forpligter sig til at anvende de indgåede rammeaftaler til at dække sit forbrug. Den forventede omsætning for hver delaftale er ikke bindende for ordregiver. I de tilfælde, at hjælpemidlet er bevilliget efter Servicelovens § 112 samt § 116, gøres der opmærksom på, at borgeren kan benytte en anden leverandør.
Ordregiver er berettiget til at anvende delydelsesreglen i Udbudslovens § 8, stk. 2.
Der tages forbehold for ændringer i antallet af leveringssteder og -adresser, f.eks. som følge af beslutninger om udlicitering, omstrukturering og kapacitetstilpasninger. Der tages forbehold for politiske beslutninger.
I det omfang et indkøb er en del af en bygge- og anlægsopgave, forbeholder ordregiver sig retten til at udbyde dette som en selvstændig opgave eller som en del af den samlede bygge- og anlægsopgave. Ordregiver forbeholder sig ret til at foretage køb til anden side, såfremt et af rammeaftalen omfattet produkt ikke kan dække ordregivers særlige behov.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang for tilbudsgivere til at overvære åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
I forbindelse med ordregivers tilbudsevaluering skal det bekræftes, om tilbudsgiver er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137, nr. 1-6.
Inden tilbudsgiverne orienteres om den endelige tildelingsbeslutning, skal den tilbudsgiver, som ifølge ordregiver har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, dokumentere oplysningerne afgivet i ESPD, jf. udbudslovens § 159, stk. 2. Ordregiver vil kræve følgende dokumentation:
Vedr. udelukkelsesgrunde:
— fremlæggelse af gyldig serviceattest, jf. udbudslovens § 153. Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel regnet fra tilbudsfristen.
Vedr. økonomisk og finansiel formåen:
— fremlæggelse af årsregnskaber eller uddrag heraf, jf. udbudslovens § 154.
Ordregiver fastsætter rimelig frist for tilbudsgiveren at fremsende dokumentationen til ordregiver. Der gøres opmærksom på, at tilbudsgiver må påregne ekspeditionstid hos Erhvervsstyrelsen.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lov om Klagenævnet for Udbud § 7, stk. 2, nr.3.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1 eller 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk.1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk/