Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Invitation til dialog for potentielle leverandører af henholdsvis produkter til stomi og distribution samt service/rådgivning vedr. stomiprodukter
Region Midtjylland
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Olof Palmes Alle 15
Aarhus
8200
Danmark
Kontaktperson: Marie Nedergaard Rasmussen
Telefon: +45 24995771
E-mail: marie.rasmussen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.udbud.rm.dk
Del II: Genstand
Invitation til dialog for potentielle leverandører af henholdsvis produkter til stomi og distribution samt service/rådgivning vedr. stomiprodukter.
I forbindelse med tværoffentligt udbud på stomi inviterer Region Midtjylland til dialogmøder.
Aarhus Kommune, Odense Kommune, Region Syddanmark og Region Midtjylland samt interesserede kommuner i begge regioner udbyder i samarbejde tværoffentligt udbud.
Udbuddet vil blive offentliggjort i 2018 og omfatte produkter til stomi, distribution samt service og rådgivning af stomiprodukter.
For at opnå den bedst mulige løsning inviterer Region Midtjylland til dialog om, hvorledes udbuddet sammensættes mest hensigtsmæssigt med hensyn til:
• produkter.
• distribution samt service/rådgivning.
Dialogmøderne vil foregå i uge 3 og 4, 2018.
Tilmelding til dialogmøderne skal ske senest torsdag den 4. januar 2018 kl. 13.00 til Marie Rasmussen på mail: Marie.Rasmussen@stab.rm.dk, oplys evt. ønsker til mødetidspunkter.
Potentielle og interesserede leverandører vil modtage et mere detaljeret oplæg med dagsorden.
I forbindelse med tværoffentligt udbud på stomi inviterer Region Midtjylland til dialogmøder.
Aarhus Kommune, Odense Kommune, Region Syddanmark og Region Midtjylland samt interesserede kommuner i begge regioner udbyder i samarbejde tværoffentligt udbud.
Udbuddet vil blive offentliggjort i 2018 og omfatte produkter til stomi, distribution samt service og rådgivning af stomiprodukter.
For at opnå den bedst mulige løsning inviterer Region Midtjylland til dialog om, hvorledes udbuddet sammensættes mest hensigtsmæssigt med hensyn til:
• produkter.
• distribution samt service/rådgivning.
Dialogmøderne vil foregå i uge 3 og 4, 2018.
Tilmelding til dialogmøderne skal ske senest torsdag den 4. januar 2018 kl. 13.00 til Marie Rasmussen på mail: Marie.Rasmussen@stab.rm.dk, oplys evt. ønsker til mødetidspunkter.
Potentielle og interesserede leverandører vil modtage et mere detaljeret oplæg med dagsorden.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger