Fakta om udbudet
Udbyder
Region Nordjylland
Markedsdialog før udbud på Overvågningsmonitor, Intensivmonitor, Basalmonitor, Transportmodul, Centralmonitorering, Telemetri og forbrugsvarer
Region Nordjylland
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29190941
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Brian Albrechtsen
Telefon: +45 21581567
E-mail: brian.albrechtsen@rn.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785
Del II: Genstand
Markedsdialog før udbud på Overvågningsmonitor, Intensivmonitor, Basalmonitor, Transportmodul, Centralmonitorering, Telemetri og forbrugsvarer.
I forbindelse med udbudsprocessen ønskes afholdelse af en markedsdialog, hvor potentielle tilbudsgivere får mulighed for at præsenterer deres produkter.
Tilbudsgiver bedes medbringe monitor til intensiv, opvågning samt transportmonitor med fuldt opladet batteri.
Der ønskes en præsentation, hvor der fokuseres på de nævnte fokusområder i punkt II.2.4.
I forbindelse med udbudsprocessen ønskes afholdelse af en markedsdialog, hvor potentielle tilbudsgivere får mulighed for at præsenterer deres produkter.
Tilbudsgiver bedes medbringe monitor til intensiv, opvågning samt transportmonitor med fuldt opladet batteri.
Der ønskes en præsentation, hvor der fokuseres på følgende:
1) Netværk (VLAN og WIFI). Herunder anvendelse og kompatibilitet af DNS, SSID og DHCP;
Region Nordjyllands datanetværk er opbygget i et access-lag og et backbone-lag — alt implementeret med produkter fra Cisco.
2) Driver til PDM systemer — frigives disse;
3) Enheder til samme accespoint;
3) Centraler og Servere — hvordan samles disse;
4) Centraler:
— Beslutningsstøtte,
— Overførsel af data,
— Antal patienter pr. central,
— Overførsel af licenser på tværs af centraler og afdelinger,
— Service og softwareopdateringer - manuelt, remote,
— Data-eksport.
5) Kommunikation med og fjernmonitorering på mobile enheder;
6) Samarbejde mellem central og arbejdsstationer. Er ændringer muligt;
7) Telemetri - vægt, typer af bæreseler, opladningstid, batteritid, rengøring;
8) Monitorer:
— Udvalg,
— Opladningstid,
— Batteritid,
— Rengøring,
— Vægt,
— Betjeningsinterface,
— Alarmer — Visualisering, lyde og styrke,
— Betjeningsinterface,
— Mulighed for præindstilling til Early Warning Scoring (EWS),
— Mulighed for præindstilling til Tidlig Opsporing af Kritisk Sygdom (TOKS),
— Antal kurver på skærmen. Antal parametre på skærmen med max antal kurver,
— Er det muligt at udvide til flere kurver end standart max,
— Data overførsel — kan alt overføres,
— Antal indbyggede moduler,
— Hjertediagnostik — kan der udføres avanceret hjertediagnostik,
— Fleksibilitet.
Tidpunkt:
Den 15.3.2018.
Sted: Regionhuset, Niels Bohrs Vej 30, 9220 Aalborg Ø.
Mødelokale 1 og 2. Der er mulighed for forberedelse 20 minutter før.
Tilmelding: Svar om deltagelse udbedes via e-mail senest torsdag den 8.3.2018, kl. 12:00 til Udbudskonsulent Brian Albrechtsen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger