23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 046-100386
Offentliggjort
07.03.2018
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Rødovre Kommune

Invitation til markedsdialog for potentielle leverandører og producenter på levering af stomi- og urologiprodukter


Rødovre Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Rødovre Kommune
65307316
Rødovre Parkvej 150
Rødovre
2610
Danmark
Kontaktperson: Tina Maria Edwards Nielsen
Telefon: +45 36377074
E-mail: udbud@rk.dk
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.rk.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/330936

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Invitation til markedsdialog for potentielle leverandører og producenter på levering af stomi- og urologiprodukter.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33141000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Vestegnens Indkøbsforum, bestående af: Albertslund, Brøndby, Dragør, Glostrup, Hvidovre, Høje-Taastrup, Ishøj, Rødovre, Tårnby og Vallensbæk kommuner, har til hensigt at gennemføre et EU-udbud på levering af stomi- og urologiprodukter i 2018.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141200
33141210
33141240
33141615
33141621
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK012
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vil omfatte produkter til stomi og urologi, distribution samt service og rådgivning.

For at opnå den bedst mulige løsning inviterer Rødovre Kommune potentielle leverandører og producenter til markedsdialog om, hvorledes udbuddet sammensættes mest hensigtsmæssigt.

Markedsdialogen vil blive afholdt som individuelle møder af 1,5 times varighed, den 22. marts og den 6.4.2018. Hver leverandør eller producent kan deltage med op til tre personer. Præcis dato og klokkeslæt aftales individuelt.

Tilmelding til dialogmøderne skal ske senest fredag den 16.3.2018 kl. 12.00. til Tina Maria Edwards Nielsen på mail: udbud@rk.dk, Markedsdialog: stomi og urologi (anføres i emnelinjen), oplys evt. ønsker til mødetidspunkter.

Potentielle og interesserede leverandører og producenter vil modtage et mere detaljeret oplæg med dagsorden.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
30/07/2018

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
06/03/2018

Send til en kollega

0.047