23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 056-123394
Offentliggjort
21.03.2018
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Syddanmark

Præsentation af produkter i forbindelse med forestående udbud af trocars, staplere og relaterede produkter


Region Syddanmark

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Syddanmark
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Heidi Lundsfryd Jensen
Telefon: +45 24990021
E-mail: Heidi.Lundsfryd.Jensen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
E-mail: Heidi.Lundsfryd.Jensen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
29190925
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
E-mail: Heidi.Lundsfryd.Jensen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rm.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Præsentation af produkter i forbindelse med forestående udbud af trocars, staplere og relaterede produkter

Sagsnr.: 17/38510
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33164000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

I forbindelse med forberedelse af fælles udbud af trocars, staplere og relaterede produkter ønsker Region Syddanmark at få udvidet sin viden om de forskellige produkter på markedet.

Derfor inviteres alle relevante leverandører til at præsentere deres produkter for brugergruppen. Det fremgår af afsnit II.2.4, hvad udbuddet forventes at omfatte.

Mødet vil finde sted tirsdag den 8.5.2018 inden for tidsrummet kl. 09:00-14:00 i Regionshuset, Damhaven 12, 7100 Vejle. Præsentationen vil foregå enkeltvis for hver leverandør. Der fremsendes konkret invitation til dagen i uge 15. Der vil være afsat 15 minutter til præsentation fra den enkelte leverandør. Desuden kan leverandøren bruge op til 10 minutter før og efter præsentationen til opstilling/afrydning.

Tilmelding skal foregå som beskrevet under afsnit II.2.4).

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141000
33141100
33141120
33141121
33141126
33141127
33141610
33141620
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
Hovedudførelsessted:

Region Syddanmark, Region Sjælland og Region Midtjylland.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet forventes at omfatte insuffleringskanyler, trocars (fx med visuel effekt, med ballon, til åben adgang), håndporte, gelporte, sårbeskyttelse, cirkulære stapler med og uden vippehoved, hæmoridestapler, lige skærende stapler til åben kirurgi, lige skærende stapler med og uden vinkling til laparoskopisk kirurgi, motoriserede stapler, tværstapler, diverse håndinstrumenter (fx saks, babcock, dissectorer, hook, grasper, retractorer), håndinstrumenter til gynækologisk kirurgi, engangs præloadede clipsetænger til åben kirurgi og til laparoskopisk kirurgi, hudstapler og hudclipsefjerner, sug og skyl, præparatposer, antidug.

Tilmelding til præsentationsdagen skal fremsendes til Region Syddanmark senest fredag den 6.4.2018 kl. 12:00.

Tilmelding skal fremsendes til Heidi Lundsfryd Jensen og bedes sendes via beskedmodulet i regionens E-sourcing system CTM (https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?b=REGIONSYDDK).

Ved tilmelding bedes leverandøren angive, hvor mange personer der forventes at deltage i mødet, samt hvilke(n) e-mailadresse(r), der skal inviteres til mødet. Der fremsendes konkrete mødeindkaldelser til den enkelte leverandør i uge 15. Heri fremgår endelig forventet delaftale-inddeling i udbuddet. Det vil fremgå af invitation, at leverandøren senest den 30. april skal give besked om, hvilke delaftaler præsentationen vil omhandle.

Leverandøren må gerne medbringe vareprøver til mødet, såfremt det er uden udgifter for Region Syddanmark.Leverandøren må kun efterlade vareprøver efter aftale.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
12/06/2018

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/03/2018

Send til en kollega

0.032