23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 056-123398
Offentliggjort
21.03.2018
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Sjælland

EU-Udbud af forbrugsvarer til fleksibel endoskopi - bronko/lunge


Region Sjælland

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland
29190658
Alleen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Peter Hueg
Telefon: +45 24943871
E-mail: phue@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-Udbud af forbrugsvarer til fleksibel endoskopi - bronko/lunge

Sagsnr.: Endoskopi
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33168000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af forbrugsvarer til fleksibel endoskopi - bronko/lunge.

Udbuddet er opdelt i 26 delaftaler med forbrugsvarer som ikke er apparaturafhængige.

Udbuddet dækker de mest gængse produkter indenfor dette speciale.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33140000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

I forbindelse med klargøringen af dette udbud vil vi afholde leverandørhørings-/produktpræsentationsmøder, hvor interesserede Tilbudsgivere kan komme med input til det præliminære udbudsmateriale og præsentere produkter for brugergruppen. Udbudsmaterialet er ikke nødvendigvis det helt endelige udbudsmateriale.

Høringsmøderne finder sted torsdag d. 5.4.2018 i tidsrummet 08.00 - 16.00 på Sjællands Universitetshospital Roskilde, Ny Østergade 12, 4000 Roskilde.

Ordregiver vil efter tilmeldingsfristens udløb tildele et mødetidspunkt på dagen til de interesserede Tilbudsgivere.

Tilbudsgiver bedes angive hvilke delaftaler man har interesse i at præsentere og afgive høringssvar til, da den tildelte tid afhænger heraf.

For rekvirering af udbudsmaterialet og tilmelding til høringsmøderne fremsendes email til: udbudskonsulent Peter Hueg, email phue@regionsjaelland.dk senest fredag d. 23.3.2018 kl. 13.00.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
16/05/2018

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/03/2018

Send til en kollega

0.035