23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 078-173434
Offentliggjort
21.04.2018
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Syddanmark

Høring af udbudsmateriale — udbud af trocar, stapler og relaterede produkter


Region Syddanmark

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Syddanmark
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Heidi Lundsfryd Jensen
Telefon: +45 24990021
E-mail: Heidi.Lundsfryd.Jensen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland
29190658
Alleen 15
Sorø
4180
Danmark
E-mail: Heidi.Lundsfryd.Jensen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
29190925
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
E-mail: Heidi.Lundsfryd.Jensen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rm.dk

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Høring af udbudsmateriale — udbud af trocar, stapler og relaterede produkter

Sagsnr.: 17/38510
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33164000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

I forbindelse med tilrettelæggelse af udbud af trocar, stapler og relaterede produkter til Region Syddanmark, Region Sjælland og Region Midtjylland, sendes udarbejdet udkast til tilbudsliste og kravspecifikation/løsningsbeskrivelse i en høring blandt potentielle leverandører. Formålet med høringen er at sikre, at udbudsmaterialet afspejler de løsninger, som de potentielle leverandører kan tilbyde, og at der dermed offentliggøres det bedst mulige udbudsmateriale, hvor den af Region Syddanmark nedsatte brugergruppe har haft mulighed for at forholde sig til alle ønsker og kommentarer fra de potentielle leverandører. Det fremgår af punkt II.2.4) hvordan der afgives høringssvar.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141000
33141100
33141120
33141121
33141126
33141127
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

De af Region Syddanmark udarbejdede udkast til tilbudsliste og kravspecifikation/løsningsbeskrivelse kan downloades under fanen »Dokumenter« i regionens E-sourcing system CTM: https://eu.eu-supply.com/login.asp?B=REGIONSYDDK Dokumenterne findes på siden vedr. nærværende høring.

Leverandøren bedes angive høringssvar i kolonnen/kolonnerne længst til højre i dokumenterne. Dokumenter med angivet høringssvar fremsendes i vedhæftet fil (Excel) via beskedmodulet iCTM.

I høringen ønsker Region Syddanmark særligt feedback på teksten i gule celler.

Deadline for høringssvar er den 22.5.2018 kl. 9:00.

II.2.14) Yderligere oplysninger

Der gøres opmærksom på, at høringsmaterialet kun er et foreløbigt materiale. Region Syddanmark forbeholder sig ret til at ændre i det foreløbige udbudsmateriale forud for selve udbuddet, men er ikke forpligtet til at tage højde for de indkomne høringssvar. Bemærk i øvrigt, at de oplysninger, som høringssvarene indeholder, kan være underlagt regler om aktindsigt.

II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
20/08/2018

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/04/2018

Send til en kollega

0.063