Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Levering af lægevikarer
Region Midtjylland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
Kontaktperson: Camilla Høgenhaven
Telefon: +45 24210860
E-mail: camilla.hoegenhaven@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Levering af lægevikarer
Udbuddet vedrører indkøb af lægevikarydelser inden for det somatiske område og psykiatrien. Udbuddet omfatter korttidsvikariater og langtidsvikariater.
Udbuddet er opdelt i 6 delkontrakter.
Udbuddet indebærer udarbejdelse af rammeaftaler med flere leverandører pr. rammeaftale/delkontrakt. Se nærmere i udbudsbetingelserne.
Psykiatri, korttidsvikariater
Rammeaftale vedr. lægevikarer til psykiatrien, korttidsvikariater.
Psykiatri, langtidsvikariater
Rammeaftale vedr. lægevikarer til psykiatrien, langtidsvikariater.
Somatik, korttidsvikariater (undt. radiologi)
Rammeaftale vedr. lægevikarer til somatikken (undt. radiologi), korttidsvikariater.
Somatik, langtidsvikariater (undt. radiologi)
Rammeaftale vedr. lægevikarer til somatikken (undt. radiologi), langtidsvikariater.
Radiologi, korttidsvikariater
Rammeaftale vedr. lægevikarer til radiologi, korttidsvikariater.
Radiologi, langtidsvikariater
Rammeaftale vedr. lægevikarer til radiologi, langtidsvikariater.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Psykiatri, korttidsvikariater
Brabrand
Danmark
NUTS-kode: DK
Kolding
Danmark
NUTS-kode: DK
Esbjerg
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Psykiatri, langtidsvikariater
Brabrand
Danmark
NUTS-kode: DK
Nørresundby
Danmark
NUTS-kode: DK
Kolding
Danmark
NUTS-kode: DK
Esbjerg
Danmark
NUTS-kode: DK
København
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Somatik, korttidsvikariater (undt. radiologi)
Brabrand
Danmark
NUTS-kode: DK
Esbjerg
Danmark
NUTS-kode: DK
Kolding
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Somatik, langtidsvikariater (undt. radiologi)
Brabrand
Danmark
NUTS-kode: DK
Nørresundby
Danmark
NUTS-kode: DK
Esbjerg
Danmark
NUTS-kode: DK
Koldind
Danmark
NUTS-kode: DK
København
Island
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Radiologi, korttidsvikariater
Brabrand
Danmark
NUTS-kode: DK
Kolding
Danmark
NUTS-kode: DK
Esbjerg
Danmark
NUTS-kode: DK
Del V: Kontrakttildeling
Radiologi, langtidsvikariater
Brabrand
Danmark
NUTS-kode: DK
Nørresundby
Danmark
NUTS-kode: DK
Kolding
Danmark
NUTS-kode: DK
København
Danmark
NUTS-kode: DK
København
Danmark
NUTS-kode: DK
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger Tilbudsgiver sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via spørgsmål/svar-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
Ordregiver afholder et informationsmøde på det i tidsplanen anførte tidspunkt og sted, jf. udbudsbetingelserne. Frist for tilmelding fremgår ligeledes af udbudsbetingelserne.
Tilbud skal affattes på dansk. Dokumentation, som kun den vindende Tilbudsgiver skal fremsende i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 6.5, kan endvidere fremsendes på andre sprog, men kan kræves oversat til dansk.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:https://www.kfst.dk/