Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=210325&B=KA
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=210325&B=KA
Udbyder
Energistyrelsen
Vindere
Indsamling og gennemgang af materiale til brug for Energistyrelsens stikprøvekontrol af Energiselskabernes Energispareindsats 2017-2020 samt særkontroller
(27.07.2018)
COWI A/S
Parallelvej 2
2800 Kongens Lyngby
Indsamling og gennemgang af materiale til brug for Energistyrelsens stikprøvekontrol af Energiselskabernes Energispareindsats 2017-2020 samt særkontroller
Energistyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
59778714
Amaliegade 44
København K
1256
Danmark
Kontaktperson: ENS - Matilde Grøn Bjørneboe
Telefon: +45 33926700
E-mail: mgb@ens.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://ens.dk/service/aktuelle-udbud
Del II: Genstand
Indsamling og gennemgang af materiale til brug for Energistyrelsens stikprøvekontrol af Energiselskabernes Energispareindsats 2017-2020 samt særkontroller
Der skal årligt gennemføres en uvildig stikprøve på tværs af alle de involverede net- og distributionsselskaber. Herudover vil der hvert år blive gennemført op til 3 særkontroller, hvor der udtages ca. 30 sager af en bestemt type til kontrol. Den udbudte opgave består i indsamling og gennemgang af dokumentation i forbindelse med den årlige stikprøvekontrol af sager indberettet i 2017-2020, samt ad-hoc tilkøb af konsulentydelser i forbindelse med særkontroller og ad-hoc tilkøb af teknisk bistand i forbindelse med opfølgning på kontrollerne.
København K.
Der skal årligt gennemføres en uvildig stikprøve på tværs af alle de involverede net- og distributionsselskaber. Herudover vil der hvert år blive gennemført op til 3 særkontroller, hvor der udtages ca. 30 sager af en bestemt type til kontrol. Den udbudte opgave består i indsamling og gennemgang af dokumentation i forbindelse med den årlige stikprøvekontrol af sager indberettet i 2017-2020, samt ad-hoc tilkøb af konsulentydelser i forbindelse med særkontroller og ad-hoc tilkøb af teknisk bistand i forbindelse med opfølgning på kontrollerne.
Tilkøb af konsulentydelser i forbindelse med særkontroller, og andre ad-hoc ydelser i forbindelse med arbejdet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk