23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 105-239022
Offentliggjort
05.06.2018
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Billund Kommune

Høring vedrørende foreløbigt udbudsmateriale på levering af diabetes til SK


Billund Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Billund Kommune
29189765
Jorden rundt 1
Grindsted
7200
Danmark
Kontaktperson: Susanne Hansen
Telefon: +45 79727229
E-mail: suh@billund.dk
NUTS-kode: DK03

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/86748690.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.billund.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på anden adresse:
Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK032

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/86748690.aspx

I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Høring vedrørende foreløbigt udbudsmateriale på levering af diabetes til SK

II.1.2) Hoved-CPV-kode
33615000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

For at sikre, at der ikke udelukkes gode tilbud pga. uhensigtsmæssige krav, er det besluttet at lave en skriftlig høring af de udarbejdede krav. Sydjysk Kommuneindkøb ønsker at det kommende udbud, i så høj grad som muligt afspejler forholdene i markedet. Det er derfor valgt, at der bliver offentliggjort et foreløbigt materiale, som oplæg til et skriftligt høringssvar fra markedets partener.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne forudgående proces, vil forhåbentlig resultere i dels et materiale, der matcher markeds situationen, dels en bedre proces og slutteligt en bedre forventnings afstemning i forhold til det kommende samarbejde.

Sydjysk Kommuneindkøb opfordrer derfor alle interesserede til at gennemgå materialet og afgive skriftligt høringssvar, hvor der forhåbentlig kommenteres på fundne uhensigtsmæssigheder, forslag til ændringer og evt. ønsker om præcisering.

Materialet, som fremligger til høringen, er en del af et samlet udbudsmateriale. Der kan derfor være henvisninger til materiale, som ikke indgår i høringen.

Frist for afgivelse af høringssvar:

Sidste frist for fremsendelse af skriftligt høringssvar er fredag den 18.6.2018 - kl. 13:00. Billund Kommune er tovholder på udbuddet, og hørings svaret skal derfor sendes enten via "kommunikation" i Mercell eller pr. mail til Susanne Hansen, suh@billund.dk Herefter vil arbejdsgruppen gennemlæse alle høringssvar.

Vi gør opmærksom på, at ingen af høringssvarene vil blive offentliggjort efterfølgende.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
05/06/2018

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
04/06/2018

Send til en kollega

0.094