Fakta om udbudet
Udbyder
Gentofte Kommune
Vindere
Indgåelse af rammeaftale med 2 private leverandører
(12.02.2019)
Cura Pleje ApS
Hejrevang 15, 1.
3450 Allerød
Indgåelse af rammeaftale med 2 private leverandører
(12.02.2019)
PUK's Hjemmehjælp I/S
Mesterlodden 1
2820 Gentofte
Udbud af rammeaftale om levering af praktisk og personlig hjælp, leveret af private leverandører i Gentofte Kommune
Gentofte Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
19438414
Bernstorffsvej 161
Charlottenlund
2920
Danmark
Kontaktperson: Dorthe Friis-Vigh
Telefon: +45 39983399
E-mail: dbfv@gentofte.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.gentofte.dk
Internetadresse for køberprofilen: www.gentofte.dk
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale om levering af praktisk og personlig hjælp, leveret af private leverandører i Gentofte Kommune
Udbud af rammeaftale om levering af praktisk og personlig hjælp, leveret af private leverandører i Gentofte Kommune.
Gentofte Kommune.
Udbud af rammeaftale om levering af praktisk og personlig hjælp, leveret af private leverandører i Gentofte Kommune.
Der er option på yderligere forlængelse af aftaleperioden på 2 x 24 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Se udbudsbetingelserne.
Del IV: Procedure
Der tildeles til den samlet set økonomisk mest fordelagtige løsning for Ordregiver på baggrund af underkriterierne Pris (45%) og Kvalitet (55%).
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren, om at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden.
I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk