23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 115-262460
Offentliggjort
19.06.2018
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Sjælland

Vindere

Akut psykologisk krisehjælp

(24.10.2018)
Falck Healthcare
Sydhavnsgade 18
2450 København SV

Akut psykologisk krisehjælp


Region Sjælland

Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland
29190658
Alleen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Valentina Stosic
Telefon: +45 70155000
E-mail: vals@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=213590&B=RS
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=213590&B=RS
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Akut psykologisk krisehjælp

Sagsnr.: 18-001189
II.1.2) Hoved-CPV-kode
85121270
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører Indkøb af leverancer vedr. akut psykologisk krisehjælp til Region Sjællands ansatte samt til ansatte i de selvejende institutioner, der har indgået driftsoverenskomst med Region Sjælland.

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
85121270
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet vedrører Indkøb af leverancer vedr. akut psykologisk krisehjælp til Region Sjællands ansatte samt til ansatte i de selvejende institutioner, der har indgået driftsoverenskomst med Region Sjælland.

Akut psykologisk krisehjælp er kortvarig psykologisk hjælp, som tilbydes ved pludselige og/eller voldsomme arbejdsrelaterede hændelser, som har udløst en krise, der kræver håndtering og behandling.

Leverandøren skal kunne levere akut psykologisk krisehjælp og rådgivning vedrørende alle relevante temaer indenfor psykisk arbejdsmiljø på regionens arbejdspladser, herunder bl.a. arbejdspladser i det somatiske område, socialområde, psykiatrien samt service og administration.

Eksempler på relevante temaer kan være: akut opstået arbejdsrelateret stress, arbejdsmængde/tidspres, chikane, mobning, omstruktureringer, overfald, opsigelser, ulykker, dødsfald, vold, trusler/truende episoder og voldsomme hændelser.

Leverandøren skal kunne tilbyde følgende 2 standardforløb af akut psykologisk krisehjælp:

1) Individuelle forløb: Op til 5 individuelle konfrontationstimer á 60 minutter mellem den ansatte og en psykolog;

2) Gruppeforløb: 1 til 2 gruppesamtaler á 60 minutter mellem en gruppe af ansatte og en psykolog. En gruppe kan være op til 15 personer.

II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.2.7) Kontraktens eller rammeaftalens varighed
Varighed i måneder: 24
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Rammeaftalen indebærer forlængelsesoptioner på 2 x 12 måneder.

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.4) Objektive regler og kriterier for deltagelse
Liste over og kort beskrivelse af regler og kriterier:

Tilbudsgiver skal vedlægge tilbuddet en underskrevet Tro- og Loveerklæring vedrørende de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven § 135, stk. 1-3.

Tilbudsgiver skal overholde følgende mindstekrav for at deltage i udbuddet:

Økonomisk/finansiel formåen: Det er et mindstekrav, at Tilbudsgivers gennemsnitlige nettoomsætning i de seneste 3 regnskabsår er lig med eller over 6 000 000 DKK/pr. år.

Teknisk og faglig formåen: Det er et mindstekrav at Tilbudsgiver kan fremvise mindst 2 referencer vedrørende levering af psykologisk krisehjælp og rådgivning indenfor anden offentlig myndighed indenfor de seneste 3 år.

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession
Henvisning til den relevante lov eller administrative bestemmelse:

Psykologerne skal være autoriserede efter § 1 i Bekendtgørelse af lov om psykologer m.v. (LBK nr 229 af 8.3.2012).

III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Procedureform
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.10) Angivelse af de nationale regler, der er gældende for udbuddet:
IV.1.11) Tildelingsprocedurens hovedtræk:

Løbende træk på rammeaftalen.

IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse / Frist for modtagelse af interessetilkendegivelser
Dato: 20/08/2018
Tidspunkt: 23:59
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnerens Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal indgives til Klagenævnet inden bestemte frister.

Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit III), skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.

Mere udførlig beskrivelse kan findes på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside:

www.klfu.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/06/2018

Send til en kollega

0.047