23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 119-270160
Offentliggjort
23.06.2018
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Hovedstaden

Invitation til dialogmøde om udbud af afdækninger for sterile engangs operationsprodukter i Region hovedstaden


Region Hovedstaden

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Maria Bengtsson
Telefon: +45 23748050
E-mail: maria.bengtsson@regionh.dk
NUTS-kode: DK01

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Invitation til dialogmøde om udbud af afdækninger for sterile engangs operationsprodukter i Region hovedstaden

Sagsnr.: 18028915
II.1.2) Hoved-CPV-kode
39518200
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbud af afdækninger og sterile engangsoperationsprodukter. Udbuddet vil bland andet omfatte følgende produkter afdækning, hulstykker, instrumentposer, afdækningssæt, sug- og diatermipose, instrument- og apparatur afdækning, ultralysdprobe, OP- servietter og tampon med røntgentråd, slidslagen, engangstæpper mm. I forbindelse med udbudsprocessen ønsker vi at afholde en leverandørdag (hel/halv dag), hvor potentielle leverandører får mulighed for at fremvise samt fortælle om deres produkter. Hensigten er at samle information fra potentielle leverandører som bliver til hjælp ved vores kravspecificering i udbuddet. Det ønskes en præsentation af produkt(ene), hvor der fokuserer på udvikling og kvaliteten siden forrige udbud, eksempelvis kan være materiale struktur, fugtdamp i materialet mellem hud og afdækning, komfort til kroppen, klæb, antimikrobielle midler osv. Hvorfor skal vi vælge deres produkter? Hvordan kan vi sammen få til et godt udbud?

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 40 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33140000
33141114
33141119
33141610
33162100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Regionen forbeholder sig retten til at afholde arrangementet en hel/halv dag, hvis der tilmeldes mange potentielle tilbudsgivere. Presentations tid ca 20 minuter.

Tid: Den 11.9.2018 med reservation for ændringer.

Sted: Regionsgården, Kongens Væge 2, 3400 Hillerød.

Tilmelding: Der skal senest den 10.7.2018 gives besked om deltagelse via beskedmodulet i CTM. Ordregiver vil via udbudsystemet sende en liste, hvor man kan krydse af hvilke områder man forventer at holde oplæg. Hvis der er flere interesserede end der er produktområder, forbeholder Regionen sig ret til at udvælge potentielle tilbudsgivere efter bredde og indhold af deres sortiment. Såfremt man ikke udvælges, kan man fremsende skriftligt materiale til overstående mailadresse.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
05/11/2018

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
22/06/2018

Send til en kollega

0.047