23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 124-281497
Offentliggjort
30.06.2018
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Region Syddanmark

Markedsdialog vedr. Indkøb af forbrugsvarer (Positivlisten) til praktiserende læger og speciallæger i Region Syddanmark


Region Syddanmark

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Syddanmark
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Dorthe Jensen
Telefon: +45 29391252
E-mail: Dorthe.Jensen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Markedsdialog vedr. Indkøb af forbrugsvarer (Positivlisten) til praktiserende læger og speciallæger i Region Syddanmark

Sagsnr.: 18/35752
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33140000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

I forbindelse med forberedelse af udbuddet ønsker Region Syddanmark via markedsdialog at få udvidet sin viden om muligheder og risici ved udbud af Praksis aftalen. Der er tale om en mundtlig dialog, hvor alle relevante markedsaktører opfordres til at deltage i individuelle dialogmøder med Region Syddanmark.

Tilmelding til dialogmøder skal foregå som beskrevet under afsnit II.2.4.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141115
33141116
33141117
33141118
33141119
33141121
33141200
33141310
33141320
33141615
33141620
33141700
33141730
33141760
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK03
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

I forbindelse med forberedelse af udbuddet på Undersøgelseshandsker, ønsker Region Syddanmark at få udvidet sin viden om området samt muligheder og risici, inden kravspecifikation skal udarbejdes i samarbejde med brugergruppen. Der er tale om en mundtlig dialog, hvor alle relevante markedsaktører opfordres til at deltage i individuelle dialogmøder med udbudskonsulenten i Region Syd. Tilmelding til dialogmøde skal fremsendes til Region Syddanmark på mail: dorthe.jensen@rsyd.dk senest fredag d. 10.8.2018 kl. 12:00. Ved tilmelding bedes leverandøren angive, hvor mange personer, der forventes at deltage i mødet samt mailadresse på samme. De enkelte dialogmøder vil blive afholdt fra uge 35 til uge 37. Dagsorden udsendes sammen med mødeindkaldelsen efter fristens udløb.

Forbrugsvarerne omfatter hydrokoloid, hydrogel, gelfiberbandage, film, skumbandager, superabsorberende bandage, absorberende plaster, Post-op forbinding, absorberende kompres, øjenkompres, non-woven kompres, alginater, cohesive bandage, fikseringstape, fikseringsnet, idealbind, gipsbind, fingerbandage, håndledsbandage, armslynge, halskrave, fingerskinne med polster, kortstræksbind, langstræksbind, zinklimbind, kraftig elastisk tube bandage, polstervat til kompression, crepebind, urinposer, periferevenekatetre, suturtape, suturer, vævslim, zinksalve, desinfektionssprit, afdækninger, urinkatetre, engangs og ballonkatetre, katerisationssæt, behandlerstrømpe.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
02/01/2019

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
29/06/2018

Send til en kollega

0.047