Fakta om udbudet
Udbyder
Region Sjælland
ESWL-apparatur til trykbølgebehandling
Region Sjælland
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190658
Alleen 15
Sorø
4180
Danmark
Kontaktperson: Jane Lintrup
Telefon: +45 93567239
E-mail: janli@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.regionsjaelland.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/137394
Del II: Genstand
ESWL-apparatur til trykbølgebehandling
Udbud af apparatur til trykbølgebehandling af sten i urinveje og pancreas/galdeveje
Roskilde
Udbud af apparatur til trykbølgebehandling af sten i urinveje og pancreas/galdeveje.
Optioner på service, reservedele og forbrugsvarer samt en ekstra komplet løsning/udstyr.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud - ESWL-apparatur til trykbølgebehandling
33503148
Søgade 16
Ringsted
4100
Danmark
NUTS-kode: DK02
Del VI: Supplerende oplysninger
Denne udbudsforretning gennemføres digitalt. For at modtage yderligere information om dette udbud samt afgive evt. tilbud og stille spørgsmål m.m., skal du registrere din interesse på følgende side: https://www.eu-supply.com/rs.asp.
Al henvendelse skal således ske gennem systemet. Tilbud kan ikke afgives på papir, udover hvad der evt. måtte fremgå eksplicit af udbudsmaterialet.
Det anbefales at anskaffe en digital signatur, da dette vil lette tilbudsgivning og endelig kontraktindgåelse.
Tilbudsgiver vil blive udelukket fra udbudsproceduren, såfremt Tilbudsgiver er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§135-136 og/eller de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, med mindre udelukkelse kan undlades på grundlag af udbudslovens § 138.
Før ordregivers beslutning om tildeling af kontrakten skal den Tilbudsgiver, som ordregiver har til hensigt at tildele kontrakten, fremlægge dokumentation i henhold til udbudslovens § 153 for de oplysninger, der er afgivet i Udbudsbilag 1 (ESPD) vedrørende udelukkelsesgrundene i udbudslovens §§135 og 137. For danske leverandører til denne dokumentation være en Serviceattest udstedt af Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten skal være udstedt senest 6 måneder inden tilbudsfristen. Vi opfordrer tilbudsgivere, der ikke har en gyldig serviceattest liggende, til at denne rekvireres senest på tidspunktet for afgivelse af tilbuddet.
For udenlandske leverandører skal dokumentationen i forhold til de obligatoriske udelukkelsesgrunde forelægges i form af et uddrag fra det relevante register eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativ myndighed. Er det ikke muligt, at få udstedt ovennævnte dokumenter, kan disse erstattes af en erklæring under ed.
Nævnerens Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk