Fakta om udbudet
Udbyder
Region Midtjylland
Høring af materiale på udbud af sårbehandlingsprodukter og forbindsstoffer
Region Midtjylland
Forhåndsmeddelelse
Denne bekendtgørelse er kun vejledende
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Christina Meiner
Telefon: +45 24976057
E-mail: Christina.Meiner@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
Del II: Genstand
Høring af materiale på udbud af sårbehandlingsprodukter og forbindsstoffer
Region Midtjylland udbyder i efteråret 2018 sårbehandlingsprodukter og forbindstoffer. I den forbindelse inviterer vi potentielle leverandører til at kommentere på det foreløbige materiale.
Region Midtjylland udbyder i efteråret 2018 sårbehandlingsprodukter og forbindstoffer.
For at sikre, at der ikke udelukkes gode tilbud på grund af uhensigtsmæssige krav har Regionen valgt, at lave en høring af det foreløbige udarbejdede materiale. Materialet vil være tilgængeligt på EU-Supply fra tirsdag d. 7.8.2018.
Høringsmaterialet består af:
- Udkast til Kravspecifikation,
- Udkast til Tilbudsliste.
Vi indbyder alle potentielle tilbudsgivere til at gennemgå det vedlagte materiale, og fremsende høringssvar med kommentarer om fundne uhensigtsmæssigheder samt forslag til forbedringer. Det er vigtigt for ordregiver, at høringsmaterialet læses grundigt igennem og at besvarelserne indeholder uddybende forklaringer.
Ordregiver vil gerne bede tilbudsgiverne bl.a. at være opmærksomme på eller at gøre følgende:
- Er beskrivelsen af produkterne i kravspecifikationen tilstrækkelig til at forstå hvad vi vil have,
- Passer de angivne størrelser,
- Jeres bud på om vi har fået alle de relevante produkter med på tilbudslisten,
- Er der krav i kravspecifikationen der ikke er relevante og mangler vi nogle krav for at få den gode kvalitet,
- Hvis i mener der er andet der kunne være relevant, så meld det endelig tilbage til os.
Hvis høringssvar vedrører et bestemt mindstekrav, konkurrenceparameter eller position i tilbudslisten, bedes der venligst henvises til det aktuelle punkt.
Skriftlige høringssvar bedes sendt via beskedmodulet i EU-Supply eller til mail christina.meiner@stab.rm.dk senest d. 27.8.2018, kl. 12:00.
Høringssvar vil blive behandlet af ordregivers brugergruppe, der er sammensat af repræsentanter fra de enheder/afdelinger, der bruger de produkter, som er omfattet af høringsmaterialet. Det vil blive vurderet, hvorvidt høringssvarene giver anledning til ændringer i det pågældende materiale.
Høringssvar behandles som fortroligt materiale, dog med respekt for aktindsigtsreglerne. Høringssvar vil ikke blive offentliggjort. Høringsparterne skal ikke forvente at få svar på evt. spørgsmål, hverken under eller efter høringen.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger