Fakta om udbudet
Udbyder
Fredensborg Kommune
Vikarydelser
Fredensborg Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188335
Egevangen 3B
Kokkedal
2980
Danmark
Kontaktperson: Stefan Ising
Telefon: +45 72562411
E-mail: stis@fredensborg.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://fredensborg.dk
Del II: Genstand
Vikarydelser
Levering af vikarydelser til hjemmepleje og plejecentre, børnehuse samt Granbohus, som er kommunens aflastningstilbud til hjemmeboende børn, unge og voksne med vidtgående fysisk- og/eller psykisk handicap.
Det forventede forbrug udgør på årsbasis cirka 7 000 000 DKK ekskl. moms (2016).
Vikarydelserne udbydes som 2 delaftaler:
- Delaftale 1 –Vikarer til ældreområdet og Granbohus,
- Delaftale 2 – Vikarer til børnehusene (option).
På Delaftale 1 er der indgået rammeaftaler med 2 leverandører, en primær leverandør og en sekundær leverandør, som alene vil modtage bestillinger i tilfælde, hvor den primære leverandør ikke kan imødekomme en bestilling. På Delaftale 2 er der indgået rammeaftale med 1 leverandør.
Delaftale 1 – Vikarer til ældreområdet og Granbohus
Fredensborg Kommune.
Delaftale 1 – Vikarer til ældreområdet og Granbohus
Forlængelse i 12 måneder.
Delaftale 2 - Vikarer til daginstitutioner
Delaftalen vedrører levering af vikarydelser til Fredensborg Kommunes daginstitutioner.
Forlængelse af kontrakten med 1 år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Levering af vikarydelser til hjemmepleje og plejecentre samt Granbohus
M.D. Madsensvej 1, 2.tv.
Allerød
3450
Danmark
Telefon: +45 50203040
E-mail: post@sundvikar.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse: WWW.sundvikar.dk
Del V: Kontrakttildeling
Levering af vikarer til daginstitutioner
10091357
Ndr. Fasanvej 113 - 115, 3. sal TV
Frederiksberg
2000
Danmark
Telefon: +45 70271218
E-mail: pbv@pbv.dk
NUTS-kode: DK013
Del VI: Supplerende oplysninger
Dahlerups Pakhus Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse: www.klfu.dk
En klage over ikke at være blevet udvalgt skal være modtaget i klagenævnet inden 20 dage fra dagen efter afsendelse af ordregiverens underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt.
Andre klager skal være modtaget i klagenævnet:
- Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt,
- Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
- Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Har ordregiveren fulgt proceduren i håndhævelseslovens § 4, skal en klage over, at ordregiveren har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være modtaget i klagenævnet inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 72200030
E-mail: erst@erst.dk
Fax: +45 35291001
Internetadresse: www.erst.dk