Fakta om udbudet
Udbyder
Mariagerfjord Kommune
Udbud af sundhedsfaglig rådgivning til Mariagerfjord Kommune
Mariagerfjord Kommune
Sociale og andre specifikke tjenesteydelser – offentlige kontrakter
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
38781715
Himmerlandsgade 9
Hadsund
9560
Danmark
Kontaktperson: Anni Clemensen
Telefon: +45 97113048
E-mail: ancle@mariagerfjord.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/76382746.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.mariagerfjord.dk/
Del II: Genstand
Udbud af sundhedsfaglig rådgivning til Mariagerfjord Kommune
Mariagerfjord Kommune gennemfører hermed et udbud af sundhedsfaglig rådgivning, også kaldet lægekonsulent bistand vedrørende sager, som ikke har været behandlet eller som ikke skal behandles i kommunens Rehabiliteringsteam.
Udbuddet gennemføres efter reglerne for light regimet jf. Udbudslovens § 186.
Mariagerfjord Kommune gennemfører hermed et udbud af sundhedsfaglig rådgivning, også kaldet lægekonsulent bistand vedrørende sager, som ikke har været behandlet eller som ikke skal behandles i kommunens Rehabiliteringsteam. Det kan f.eks. være sager vedrørende borgere, som modtager sygedagpenge, kontanthjælp eller revalidering samt ledighedsydelsessager, som ikke har været behandlet i Rehabiliteringsteamet.
Sager, som har været behandlet på rehabiliteringsteam, er ikke omfattet af denne tilbuds-indhentning.
Endvidere kan der være behov for Tilbudsgivers sparring og rådgivning i sager omkring førtidspension ud fra gammel pensionslov.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af sundhedsfaglig rådgivning til Mariagerfjord Kommune
Blegdamsvej 104 A 1
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 78704648
NUTS-kode: DK05
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk