Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Varde Kommune
Vindere
Genudbud - Urologiprodukter til Sydjysk Kommuneindkøb
(05.12.2018)
OneMed A/S
P.O.Pedersens Vej 16
8200 Århus N
Opdateringer
Yderligere oplysninger
Der uploades en ny tilbudsliste, da der er fundet beregningsfejl i fanen "Overblik pr. varegr." (Fane 4).
Genudbud - Urologiprodukter til Sydjysk Kommuneindkøb
Varde Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189811
Bytoften 2
Varde
6800
Danmark
Kontaktperson: Karina Lønne Kristensen
Telefon: +45 79946733
E-mail: kakc@varde.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/90250573.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vardekommune.dk/
Del II: Genstand
Genudbud - Urologiprodukter til Sydjysk Kommuneindkøb
Sydjysk Kommuneindkøb udbyder hermed Rammeaftale på køb af urologiprodukter til borgere med bevilling. Sydjysk kommuneindkøb består af Billund, Varde og Vejen Kommuner.
Billund, Vejen og Varde Kommuner.
Udbuddet omfatter urologiprodukter til borgere, som får disse bevilget i henhold til Servicelovens § 112 med levering direkte til Borgeren.
Brugerne af urologiprodukter er meget forskellige og har individuelle behov. Udbyder ønsker derfor et dækkende sortiment.
Derudover indeholder udbuddets genstand et element af tjenesteydelser i form af et bevillingshåndteringssystem og konsulentydelser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen.
Positiv egenkapital for de sidste 3 år.
Tilbudsgiver skal udfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen.
Referencer minimum 3 stk over de betydeligste sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner.
Del IV: Procedure
Der vil ikke være adgang til åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk