Fakta om udbudet
Udbyder
Halsnæs Kommune
Udbud af bygherrerådgivning i forbindelse med opførelse af ny folkeskole i Halsnæs Kommune
Halsnæs Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29188416
Rådhuspladsen 1
Frederiksværk
3300
Danmark
Kontaktperson: Trine Sommer
E-mail: triso@halsnaes.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/91289083.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.halsnaes.dk/
Del II: Genstand
Udbud af bygherrerådgivning i forbindelse med opførelse af ny folkeskole i Halsnæs Kommune
Halsnæs Kommune ønskede at indgå kontrakt vedr. bygherrerådgivning, i forbindelse med kommunens opførelse af en ny folkeskole.
Frederiksværk.
Skolen skal rumme 0.-9. klasse, med dertil hørende faglokaler. Skolen skal ligge på samme matrikel som den nuværende skole, som vil være i drift under nybyggeriet, men rives ned når ny skole står klar til brug.
Bygherrerådgivers fornemmeste opgave, er at sikre at Halsnæs Kommune til enhver tid er tryg ved processen, og at projektet føres sikkert til ende. Bygherrerådgiver skal bl.a. rådgive om tid, økonomi, proces og kvalitet, og vil være rådgivende i behovet for aktiviteter og afklaringer i de forskellige projektfaser. Bygherrerådgiver skal hjælpe ordregiver i samarbejdet med den kommende totalentreprenør.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
37295728
Allerød
3450
Danmark
NUTS-kode: DK013
SKALA arkitekter er underrådgiver
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk