23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 189-426422
Offentliggjort
02.10.2018
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Syddanmark

Vindere

1-Insuffleringskanyler, kanyler til insufflering af CO2

(08.03.2019)
Mölnlycke Health Care ApS
Allerød

22-Præloadede clipsetænger samt metal ligeringsclips, åben kirurgi

(08.03.2019)
Medtronic Danmark A/S
København

25-Sug og skyl, laparoskopisk kirurgi

(08.03.2019)
B. Braun Medical A/S
Frederiksberg

24-Hudstapler og hudclipsefjerner

(08.03.2019)
Mediplast A/S
Lynge

13-Metzenbaum engangssaks, laparoskopisk kirurgi

(08.03.2019)
MedCare System ApS
Rødding

8-Buet cirkulær Stapler, uden vippehoved

(08.03.2019)
Sacomed A7S
Brøndby

14-Håndinstrumenter, Babcock, engangsgrasper og pean

(08.03.2019)
Ekkomed A/S
Holstebro

7-Hæmoridestapler

(08.03.2019)
Johnson & Johnson a division of Janssen-Cilag A/S
Birkerød

17-Håndinstrumenter, Suturpasser

(08.03.2019)
Normedi Denmark ApS
Herlev

25-Sug og skyl, laparoskopisk kirurgi

(08.03.2019)
Mölnlycke Health Care ApS
Allerød

3-Trocar med ballon, ikke skærende

(08.03.2019)
Applied Medical Distribution Europe B.V.- Dansk filial
Søborg

7-Hæmoridestapler

(08.03.2019)
Medtronic Danmark A/S
København

23-Præloadede clipsetænger og metal ligeringsclips, laparoskopisk kirurgi

(08.03.2019)
Blue Surgical ApS
Virum

26-Præparatpose, løs pose i indføringsrør

(08.03.2019)
Ekkomed A/S
Holstebro

22-Præloadede clipsetænger samt metal ligeringsclips, åben kirurgi

(08.03.2019)
Johnson & Johnson a division of Janssen-Cilag A/S
Birkerød

13-Metzenbaum engangssaks, laparoskopisk kirurgi

(08.03.2019)
Applied Medical Distribution Europe B.V.- Dansk filial
Søborg

6-Selvholdende sårbeskyttelse

(08.03.2019)
Ekkomed A/S
Holstebro

13-Metzenbaum engangssaks, laparoskopisk kirurgi

(08.03.2019)
Blue Surgical ApS
Virum

26-Præparatpose, løs pose i indføringsrør

(08.03.2019)
MedCare Systems ApS
Rødding

10-Lige skærende stapler og magasin, åben kirurgi

(08.03.2019)
Medtronic Danmark A/S
København

2-Trocar og porte, ikke skærende med dilaterende effekt

(08.03.2019)
Blue Surgical ApS
Virum

15-Håndinstrumenter, Blunt dissektorer

(08.03.2019)
MedCare Systems ApS
Rødding

25-Sug og skyl, laparoskopisk kirurgi

(08.03.2019)
MedCare System ApS
Rødding

2-Trocar og porte, ikke skærende med dilaterende effekt

(08.03.2019)
Applied Medical Distribution Europe B.V.- Dansk Filial
Søborg

28-Præparatpose, pose på indføringsrør, aftagelig

(08.03.2019)
Applied Medical Distribution Europe B.V.- Dansk filial
Søborg

11-Lineært skærende stapler og magasin, med og uden vinkling, laparoskopisk kirurgi

(08.03.2019)
Johnson & Johnson a division of Janssen-Cilag A/S
Birkerød

Opdateringer

Annullering
(08.03.2019)

Udbud af trocars, stapler og relaterede produkter


Region Syddanmark

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Syddanmark
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
Kontaktperson: Heidi Lundsfryd Jensen
Telefon: +45 24990021
E-mail: Heidi.Lundsfryd.Jensen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionsyddanmark.dk

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/181055

I.1) Navn og adresser
Region Syddanmark
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
E-mail: Heidi.Lundsfryd.Jensen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionsyddanmark.dk

I.1) Navn og adresser
Region Sjælland
29190658
Alléen 15
Sorø
4180
Danmark
E-mail: Heidi.Lundsfryd.Jensen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK02

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk

I.1) Navn og adresser
Region Midtjylland
29190925
Skottenborg 26
Viborg
8800
Danmark
E-mail: Heidi.Lundsfryd.Jensen@rsyd.dk
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.rm.dk

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=221019&B=REGIONSYDDK
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=221019&B=REGIONSYDDK
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af trocars, stapler og relaterede produkter

Sagsnr.: 17/38510
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33141000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Der udbydes 29 delkontrakter med insuffleringskanyler, trocars, håndport/gelport, selvholdende sårbeskyttelse, hæmoridestapler, buede cirkulære stapler, lige skærende stapler til både åben kirurgi og laparoskopisk kirurgi, laparoskopisk stapler til simpel laparoskopisk kirurgi, tværstapler til åben kirurgi, metzenbaum engangssaks, diverse håndinstrumenter (herunder håndinstrumenter til gynækologisk kirurgi), præloadede clipsetænger til både åben kirurgi og laparoskopisk kirurgi, hudstapler og hudclipsefjerner, sug og skyl til laparoskopisk kirurgi og præparatposer til laparoskopisk kirurgi. Delkontrakterne er yderligere beskrevet i udbudsbetingelserne, kontraktbilag 2 og kontraktbilag 3.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

1-Insuffleringskanyler, kanyler til insufflering af CO2

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 1 leverandør på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1.3.2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31.5.2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

2-Trocar og porte, ikke skærende med dilaterende effekt

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 3 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

3-Trocar med ballon, ikke skærende

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 2 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

4-Trocar med stump spids, åben kirurgi

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 2 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

5-Håndport/Gelport

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 2 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

6-Selvholdende sårbeskyttelse

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 2 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

7-Hæmoridestapler

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 2 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

8-Buet cirkulær Stapler, uden vippehoved

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 2 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

9-Buet cirkulær Stapler, med vippehoved

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 2 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

10-Lige skærende stapler og magasin, åben kirurgi

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 3 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

11-Lineært skærende stapler og magasin, med og uden vinkling, laparoskopisk kirurgi

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 3 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

11a-Laparoskopisk stapler til simpel laparoskopisk kirurgi

Delkontraktnr.: 11a
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 3 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

12-Tværstapler, ikke skærende lineær stapler, åben kirurgi

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 2 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

13-Metzenbaum engangssaks, laparoskopisk kirurgi

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 3 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

14-Håndinstrumenter, Babcock, engangsgrasper og pean

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 2 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

15-Håndinstrumenter, Blunt dissektorer

Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 2 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

16-Håndinstrumenter, Endohook

Delkontraktnr.: 16
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 3 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

17-Håndinstrumenter, Suturpasser

Delkontraktnr.: 17
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 2 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

18-Håndinstrumenter, Laparaskopiske retraktorer

Delkontraktnr.: 18
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 2 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

19-Håndinstrumenter til gynækologisk kirurgi, Uterinmanipulator

Delkontraktnr.: 19
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 2 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

20-Håndinstrumenter til gynækologisk kirurgi, Uterinmorcellator

Delkontraktnr.: 20
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 2 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

21-Håndinstrumenter til gynækologisk kirurgi, Sterilisationstang

Delkontraktnr.: 21
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 2 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

22-Præloadede clipsetænger samt metal ligeringsclips, åben kirurgi

Delkontraktnr.: 22
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 3 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

23-Præloadede clipsetænger og metal ligeringsclips, laparoskopisk kirurgi

Delkontraktnr.: 23
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 3 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

24-Hudstapler og hudclipsefjerner

Delkontraktnr.: 24
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 2 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

25-Sug og skyl, laparoskopisk kirurgi

Delkontraktnr.: 25
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 3 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

26-Præparatpose, løs pose i indføringsrør

Delkontraktnr.: 26
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 3 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

27-Præparatpose, pose på indføringsrør, ikke-aftagelig

Delkontraktnr.: 27
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 3 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

28-Præparatpose, pose på indføringsrør, aftagelig

Delkontraktnr.: 28
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33141120
33141121
33141126
33141327
33141610
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Det fremgår af kontraktbilag 3, at der forventes tildelt kontrakt til 3 leverandører på delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 3, hvilke konkrete produkter, der indgår i delkontrakten. Det fremgår af kontraktbilag 2, hvilke krav der stilles til produkterne i delkontrakten. Forventede forbrugsmængder og -omfang vedrørende delkontrakten fremgår af Kontraktbilag 3. Instrumenter, der indgår i kits, er ikke omfattet af udbuddet. Apparaturafhængige instrumenter, eksempelvis visse instrumenter i forbindelse med robotkirurgi, er ikke omfattet af udbuddet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Ordregiver kan vælge at forlænge Kontrakten i op til 2 år, hver gang med op til 12 måneder. Den maksimale løbetid for kontrakten kan dermed blive 48 måneder. Se dog udbudsbetingelsernes pkt. 11.1 i forhold til ikke-forpligtede regioner.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Region Midtjylland er berettiget til at tiltræde delkontrakten, men er ikke forpligtet. Tiltrædelse kan tidligst ske den 1. marts 2020. Region Midtjylland kan ikke kræve kontraktstart før tidligst 3 måneder efter underskrift af kontrakt. Kontrakten for Region Midtjylland udløber senest 31. maj 2023.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
Tilbud skal fremlægges i form af elektroniske kataloger eller inkludere et elektronisk katalog
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Der stilles i kontrakten krav om, at leverandørens ydelser skal leveres med respekt for nationale og internationale love og regler vedrørende menneskerettigheder, arbejdstagerrettigheder, miljø og antikorruption. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 18.

Der stilles i kontrakten forskellige krav til mærkning af produkter samt til miljø og indholdsstoffer. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 6.2 og 6.4.

Leverandøren skal være indstillet på, at Kontrakten vil være gældende på uændrede vilkår i en eventuel udfasningsperiode efter kontraktudløb ved overgang til en anden leverandør i en efterfølgende kontraktperiode. Perioden kan dog ikke overstige 6 måneder. Se yderligere udkast til kontrakt pkt. 4.5.

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 3
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 228-474658
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 20/11/2018
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 20/11/2018
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation.

Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet skal klageren sende (evt. pr. e-mail) en kopi af klagen med bilag til ordregiveren. Klagenævnet har brug for at vide, om klageren har underrettet ordregiveren, og klageren skal derfor sende kopi af underretningen af ordregiveren til Klagenævnet.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: https://www.kfst.dk/

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
28/09/2018

Send til en kollega

0.125