Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=221729&B=REGIONMIDT
Udbyder
Region Midtjylland
Opdateringer
Ordregiver annullere udbuddet.
Dette sker på den baggrund, at ordregiver er blevet opmærksom på flere uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet.
Ordregiver planlægger at udbyde kontrakten igen i nærmeste fremtid.
Ordregiver annullere udbuddet.
Dette sker på den baggrund, at ordregiver er blevet opmærksom på flere uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet.
Ordregiver planlægger at udbyde kontrakten igen i nærmeste fremtid.
Ordregiver annullere udbuddet.
Dette sker på den baggrund, at ordregiver er blevet opmærksom på flere uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet.
Ordregiver planlægger at udbyde kontrakten igen i nærmeste fremtid.
Udbud af rammeaftale på kontrastinjektorer til CT-, MR- og intervention med tilhørende sprøjter, dags- og patientsæt
Region Midtjylland
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29190925
Olof Palmes Allé 15
Aarhus N
8200
Danmark
Kontaktperson: Martin Poulsen
Telefon: +45 29379897
E-mail: Martin.Poulsen@stab.rm.dk
NUTS-kode: DK04
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.udbud.rm.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/253854
29190941
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
E-mail: indkobskontor@rn.dk
NUTS-kode: DK05
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rn.dk
29190909
Damhaven 12
Vejle
7100
Danmark
E-mail: indkoeb@rsyd.dk
NUTS-kode: DK03
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.rsyd.dk
29190658
Alleen 15
Sorø
4180
Danmark
E-mail: regionsjaelland@regionsjaelland.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionsjaelland.dk
29190658
Kongens Vænge 2
Hillrød
3400
Danmark
E-mail: indkoeb@regionh.dk
NUTS-kode: DK01
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.regionh.dk
Region Midtjylland, Region Hovedstaden, Region Nordjylland, Region Sjælland og Region Syddanmark.
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale på kontrastinjektorer til CT-, MR- og intervention med tilhørende sprøjter, dags- og patientsæt
Region Midtjylland inviterer hermed interesserede tilbudsgivere til at byde på udbud af en 4-årig rammeaftale på kontrastinjektorer til CT-, MR- og røntgen med tilhørende sprøjter, dags- og patientsæt i kontrastinjektorernes levetid.
Udbuddet gennemføres for Region Midtjylland, Region Hovedstaden, Region Nordjylland, Region Sjælland og Region Syddanmark i regi af Regionernes Fælles Indkøb ("RFI"). Region Midtjylland er tovholder for selve udbudsproceduren.
Kontrastinjektorer til CT med tilhørende sprøjter, dags- og patientsæt
Kontrastinjektor til CT med tilhørende sprøjter, dags- og patientsæt.
Reservedelsoption og serviceoption.
Kontrastinjektorer til MR med tilhørende sprøjter, dags- og patientsæt
Kontrastinjektorer til MR med tilhørende sprøjter, dags- og patientsæt.
Reservedelsoption og serviceoption.
Kontrastinjektorer til intervention med tilhørende sprøjter, dags- og patientsæt
Kontrastinjektorer til intervention med tilhørende sprøjter, dags- og patientsæt.
Reservedelsoption og serviceoption.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Databehandleraftale.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ca. 4 år efter kontraktstart.
Udbudsmaterialet, herunder udbudsbetingelserne, offentliggøres via det internetbaserede eSourcing-system, CTM fra EU-Supply. Således kan udbudsmaterialet, herunder evt. rettelsesblade, downloades via https://eu.eu-supply.com/ctm/supplier/publictenders?B=REGIONMIDT Al kommunikation vedrørende dette udbud skal foregå via EU-Supply i overensstemmelse med udbudsbetingelserne - og ikke via ordregivers ovenfor oplyste e-mail.
Adgang til udbudsmaterialet og deltagelse i udbuddet kræver online registrering i EU-Supply. Det er gratis at oprette sig som bruger i systemet. Efter registreringen logger [Tilbudsgiver/Ansøger] sig ind i øverste venstre hjørne. Herefter kommer der en oversigt over alle regionens udbud, og der klikkes på det relevante udbud, hvorefter udbudsmaterialet kommer frem, herunder de bilag, som skal afleveres som en del af det samlede tilbud.
Bemærk venligst, at både ordregivers og Tilbudsgivers handlinger logges i systemet.
Ved tekniske spørgsmål til brugen af systemet, kontakt venligst EU-Supply's Support på telefon 70 20 80 14 eller mail til dksupport@eu-supply.com
Spørgsmål til selve udbuddet skal stilles til ordregiver via besked-modulet inde i systemet. Svar på disse spørgsmål offentliggøres i anonymiseret form i systemet, hvor de er tilgængelige for alle.
- Region Midtjylland, der er udbuddets tovholder og dermed ansvarlig for udbudsprocessen,
- Region Nordjylland, der alene er med på en option, jf. Del II.2.11,
- Region Syddanmark, der alene er med på en option, jf. Del II.2.11,
- Region Sjælland, der alene er med på en option, jf. Del II.2.11,
- Region Hovedstaden, der alene er med på en option, jf. Del II.2.11.
Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven finder følgende af udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud:
- Konkurs, insolvens, tvangsakkord uden for konkurs, en situation, der svarer til konkurs i henhold til national ret, aktiver administreres af en kurator, eller erhvervsvirksomheden er indstillet, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1,nr. 2,
- Aftaler med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning, jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 4,
- Tilbudsgiver har uretmæssigt forsøgt at påvirke ordregiverens beslutningsproces etc., jf. Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 6.
Oplysninger om udelukkelsesgrunde angives i ESPD.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, og 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Klage over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen (miniudbud) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Samtidig med klagens fremsendelse til Klagenævnet for Udbud skal klageren sende en kopi af klagen med bilag til Ordregiveren, gerne pr. e-mail.
Nævnenes Hus, Tolboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0