23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 199-450196
Offentliggjort
16.10.2018
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Nordjylland

Vindere

Fikseringsbind elastisk selvhæftende

(26.02.2019)
Mediplast A/S
Lynge

Fiksering CVK

(26.02.2019)
Smith & Nephew A/S
Hørsholm

Absorberende kompres

(26.02.2019)
Lohmann & Rauscher A/S
Vedbæk

Fikseringsplaster med liner

(26.02.2019)
Mölnlycke Health Care Aps
Lillerød

Suturtape uelastisk

(26.02.2019)
3M Health Care
København

Tubularbandage, stormasket uden søm

(26.02.2019)
Danomed ApS
Holbæk

Tubularbandage elastisk, tæt glatstrikket uden søm

(26.02.2019)
Mölnlycke Health Care A/S
Lillerød

Plaster med absorberende pude og film

(26.02.2019)
Smith & Nephew A/S
Hørsholm

Fikseringstape perforeret

(26.02.2019)
Axel madsen A/S
Vedbæk

Fikseringsfilm semipermeabel

(26.02.2019)
Mediq Danmark A/S
Brøndby

Gazebind elastisk - tætvævet

(26.02.2019)
OneMed A/S
Århus

Tracheostomi kompres

(26.02.2019)
Koh I Noor ApS
Skanderborg

Vævslim

(26.02.2019)
BSN Medical AB
Allerød

Netbandage amme bh

(26.02.2019)
Mediq Danmark A/S
Brøndbyvester

Drænkompres

(26.02.2019)
Koh I Noor ApS
Kolding

Fiksering IV transparent

(26.02.2019)
3M Health Care
København

Plaster børn m/kompres usteril

(26.02.2019)
Mediq Danmark
Brøndbyvester

Fiksering endotracheal tube

(26.02.2019)
ApodanNordic A/S
København

Fiksering epidural

(26.02.2019)
ConvaTec Denmark A/S
Herlev

Fikseringstape tekstil - silkeagtig

(26.02.2019)
Axel Madsen A/S
Vedbæk

Fiksering kateter

(26.02.2019)
ConvaTec Danmark A/S
Herlev

Fiksering IV ikke transparent

(26.02.2019)
OneMed A/S
Århus

Opdateringer

Annullering
(26.02.2019)

Ordregiver opfordrer Tilbudsgiver til at stille opklarende spørgsmål, såfremt Tilbudsgiver er i tvivl om forståelsen af krav, kontraktvilkår eller udbudsmaterialet i øvrigt.
Spørgsmål sendes til Ordregiver via spørgsmål og svar-modulet i CTM. Såfremt det undtagelsesvist måtte være nødvendigt at stille spørgsmål til Ordregiver senere end 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen, kan disse stilles via beskedmodulet i CTM.
Ordregiver ser gerne, at spørgsmål opstilles på listeform med angivelse af det sted i udbudsmaterialet, som spørgsmålet vedrører.
Spørgsmål, der er Ordregiver i hænde inden den i tidsplanen anførte frist for spørgsmål til udbudsmaterialet, jf. pkt. 4 i Udbudsbetingelserne, vil under alle omstændigheder blive besvaret. Spørgsmål, der modtages efter dette tidspunkt, vil blive besvaret, såfremt det er muligt at besvare dem senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål, der modtages senere end 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen, kan ikke forventes at ville blive besvaret.
Alle spørgsmål vil sammen med svarene på disse i overensstemmelse med fristerne i tidsplanen, jf. pkt. 4 i Udbudsbetingelserne, blive offentliggjort i anonymiseret form via CTM.
Dette vil så vidt muligt ske løbende. Herefter indgår spørgsmål og svar som en del af udbudsmaterialet. Tilbudsgiver opfordres således til at holde sig orienteret om dette udbud i CTM.
Såfremt Tilbudsgiver finder, at der er væsentlige uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet, opfordres Tilbudsgiver til – hurtigst muligt – at gøre Ordregiver opmærksom herpå.
Udkast til Kontrakt, som er en del af udbudsmaterialet, vil være gældende for de udbudte produkter og vil regulere det efterfølgende kontraktforhold mellem Ordregiver og den vindende Tilbudsgiver. Tilbudsgiver opfordres derfor til at gennemlæse kontrakten nøje og til at stille spørgsmål, såfremt Tilbudsgiver finder anledning hertil.

Annullering
(26.02.2019)

Ordregiver opfordrer Tilbudsgiver til at stille opklarende spørgsmål, såfremt Tilbudsgiver er i tvivl om forståelsen af krav, kontraktvilkår eller udbudsmaterialet i øvrigt.
Spørgsmål sendes til Ordregiver via spørgsmål og svar-modulet i CTM. Såfremt det undtagelsesvist måtte være nødvendigt at stille spørgsmål til Ordregiver senere end 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen, kan disse stilles via beskedmodulet i CTM.
Ordregiver ser gerne, at spørgsmål opstilles på listeform med angivelse af det sted i udbudsmaterialet, som spørgsmålet vedrører.
Spørgsmål, der er Ordregiver i hænde inden den i tidsplanen anførte frist for spørgsmål til udbudsmaterialet, jf. pkt. 4 i Udbudsbetingelserne, vil under alle omstændigheder blive besvaret. Spørgsmål, der modtages efter dette tidspunkt, vil blive besvaret, såfremt det er muligt at besvare dem senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål, der modtages senere end 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen, kan ikke forventes at ville blive besvaret.
Alle spørgsmål vil sammen med svarene på disse i overensstemmelse med fristerne i tidsplanen, jf. pkt. 4 i Udbudsbetingelserne, blive offentliggjort i anonymiseret form via CTM.
Dette vil så vidt muligt ske løbende. Herefter indgår spørgsmål og svar som en del af udbudsmaterialet. Tilbudsgiver opfordres således til at holde sig orienteret om dette udbud i CTM.
Såfremt Tilbudsgiver finder, at der er væsentlige uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet, opfordres Tilbudsgiver til – hurtigst muligt – at gøre Ordregiver opmærksom herpå.
Udkast til Kontrakt, som er en del af udbudsmaterialet, vil være gældende for de udbudte produkter og vil regulere det efterfølgende kontraktforhold mellem Ordregiver og den vindende Tilbudsgiver. Tilbudsgiver opfordres derfor til at gennemlæse kontrakten nøje og til at stille spørgsmål, såfremt Tilbudsgiver finder anledning hertil.

Plastre, Fikseringsmateriale, samt Vævslim


Region Nordjylland

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Nordjylland
29190941
Niels Bohrs Vej 30
Aalborg Ø
9220
Danmark
Kontaktperson: Kamille Bollerup
Telefon: +45 21584109
E-mail: k.bollerup@rn.dk
NUTS-kode: DK05

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.rn.dk/om-region-nordjylland/licitationer-og-udbud

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/252785

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=221427&B=REGIONNORD
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=221427&B=REGIONNORD
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Plastre, Fikseringsmateriale, samt Vævslim

Sagsnr.: U050061kab18
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33140000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter,

- Kontrakten løber i 4 år fra kontraktstart,

- Kontraktbilag 2 og Kontraktbilag 3 indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fiksering endotracheal tube

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter,

- Kontrakten løber i 4 år fra kontraktstart,

- Kontraktbilag 2 og Kontraktbilag 3 indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fiksering CVK

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter,

- Kontrakten løber i 4 år fra kontraktstart,

- Kontraktbilag 2 og Kontraktbilag 3 indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fiksering dræn

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter,

- Kontrakten løber i 4 år fra kontraktstart,

- Kontraktbilag 2 og Kontraktbilag 3 indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fiksering epidural

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter,

- Kontrakten løber i 4 år fra kontraktstart,

- Kontraktbilag 2 og Kontraktbilag 3 indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fiksering IV ikke transparent

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter,

- Kontrakten løber i 4 år fra kontraktstart,

- Kontraktbilag 2 og Kontraktbilag 3 indeholder en uddybende beskrivelse af de udbudte produkter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fiksering IV transparent

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fiksering IV transparent ekstra sikker fiksering

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fiksering kateter

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fiksering ventrikelsonde

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fikseringsfilm semipermeabel

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK05
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fikseringstape uelastisk

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fikseringsplaster med liner

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fikseringstape perforeret

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fikseringstape silikoneklæbende elastisk

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fikseringstape silikoneklæbende uelastisk

Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fikseringstape skånsom

Delkontraktnr.: 16
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fikseringstape tekstil - silkeagtig

Delkontraktnr.: 17
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Gazebind elastisk - tætvævet

Delkontraktnr.: 18
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Fikseringsbind elastisk selvhæftende

Delkontraktnr.: 19
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Absorberende kompres

Delkontraktnr.: 20
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Drænkompres

Delkontraktnr.: 21
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Tracheostomi kompres

Delkontraktnr.: 22
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Kompres non-woven

Delkontraktnr.: 23
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Netbandage amme bh

Delkontraktnr.: 24
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Netbandage i stykker

Delkontraktnr.: 25
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Netfikseringsbandage elastisk på rulle

Delkontraktnr.: 26
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Tubularbandage elastisk, tæt glatstrikket uden søm

Delkontraktnr.: 27
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Tubularbandage, stormasket uden søm

Delkontraktnr.: 28
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Førstehjælpsplaster

Delkontraktnr.: 29
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Plaster med absorberende pude og film

Delkontraktnr.: 30
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Plaster med absorberende pude, hvor bagsiden består af andet materiale end film

Delkontraktnr.: 31
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Plaster med absorberende pude permeabel

Delkontraktnr.: 32
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Plaster m/kompres usteril

Delkontraktnr.: 33
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Plaster børn m/kompres usteril

Delkontraktnr.: 34
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Suturtape elastisk

Delkontraktnr.: 35
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Suturtape uelastisk

Delkontraktnr.: 36
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Vævslim

Delkontraktnr.: 37
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Strækbind

Delkontraktnr.: 38
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33000000
33100000
33141000
33141100
33141110
33141111
33141112
33141113
33141114
33141116
33141118
33141119
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK050
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

- Udbuddet vedrører Region Nordjyllands indkøb af plastre, fikseringsmateriale, samt vævslim,

- Udbuddet vedrører indkøb af de udbudte produkter til samtlige Region Nordjyllands sygehusenheder/hospitalsenheder og institutioner, herunder selvejende institutioner,

- Udbuddet er opdelt i 38 delkontrakter.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 48
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

De udelukkelsesgrunde, der finder anvendelse i udbuddet, er de obligatoriske udelukkelsesgrunde, der nævnes i Udbudslovens § § 135 og 136. Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde finder også et antal af Udbudslovens frivillige udelukkelsesgrunde anvendelse i nærværende udbud, jf. Artikel 6 i Udbudsbetingelserne. Tilbudsgiver skal bl.a. erklære ikke at være omfattet af udelukkelsesgrundene i Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2 (vedr. konkurs mv.).

Tilbudsgiver skal som en del af tilbuddet fremsende Udbudsbilag 1, ”Standardformular for det fælles europæiske udbudsdokument” (herefter ”ESPD”) i udfyldt stand. Dette dokument er et foreløbigt bevis for, at Tilbudsgiver ikke er omfattet af en af de udelukkelsesgrunde, som gælder for dette udbud

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

Jf. Udbudsbetingelserne, samt Udkast til Kontrakt.

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Krav om at anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre kontrakten

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 38
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 15/11/2018
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 15/05/2019
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 15/11/2018
Tidspunkt: 12:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

1.10.2022

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

Ordregiver opfordrer Tilbudsgiver til at stille opklarende spørgsmål, såfremt Tilbudsgiver er i tvivl om forståelsen af krav, kontraktvilkår eller udbudsmaterialet i øvrigt.

Spørgsmål sendes til Ordregiver via spørgsmål og svar-modulet i CTM. Såfremt det undtagelsesvist måtte være nødvendigt at stille spørgsmål til Ordregiver senere end 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen, kan disse stilles via beskedmodulet i CTM.

Ordregiver ser gerne, at spørgsmål opstilles på listeform med angivelse af det sted i udbudsmaterialet, som spørgsmålet vedrører.

Spørgsmål, der er Ordregiver i hænde inden den i tidsplanen anførte frist for spørgsmål til udbudsmaterialet, jf. pkt. 4 i Udbudsbetingelserne, vil under alle omstændigheder blive besvaret. Spørgsmål, der modtages efter dette tidspunkt, vil blive besvaret, såfremt det er muligt at besvare dem senest 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen. Spørgsmål, der modtages senere end 6 dage inden udløbet af tilbudsfristen, kan ikke forventes at ville blive besvaret.

Alle spørgsmål vil sammen med svarene på disse i overensstemmelse med fristerne i tidsplanen, jf. pkt. 4 i Udbudsbetingelserne, blive offentliggjort i anonymiseret form via CTM.

Dette vil så vidt muligt ske løbende. Herefter indgår spørgsmål og svar som en del af udbudsmaterialet. Tilbudsgiver opfordres således til at holde sig orienteret om dette udbud i CTM.

Såfremt Tilbudsgiver finder, at der er væsentlige uhensigtsmæssigheder i Udbudsmaterialet, opfordres Tilbudsgiver til – hurtigst muligt – at gøre Ordregiver opmærksom herpå. Udkast til Kontrakt, som er en del af udbudsmaterialet, vil være gældende for de udbudte produkter og vil regulere det efterfølgende kontraktforhold mellem Ordregiver og den vindende Tilbudsgiver. Tilbudsgiver opfordres derfor til at gennemlæse kontrakten nøje og til at stille spørgsmål, såfremt Tilbudsgiver finder anledning hertil.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse: https://www.erhvervsstyrelsen.dk/om-klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;

2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;

3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. udbudslovens § 171, stk. 4.

Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds klagevejledning

https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715100
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
11/10/2018

Send til en kollega

0.157