23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2018/S 219-501053
Offentliggjort
14.11.2018
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Genbrugshjælpemidler


Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse har til formål at reducere fristen for modtagelse af bud

Varer

Legal Basis:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Staten og Kommunernes Indkøbsservice A/S
17472437
Zeppelinerhallen
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Michelle Offersen
Telefon: +45 51886068
E-mail: mo@ski.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/8183f4f1-3480-4e71-b349-3bd8274f54c7/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten tildeles af en indkøbscentral
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/8183f4f1-3480-4e71-b349-3bd8274f54c7/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/8183f4f1-3480-4e71-b349-3bd8274f54c7/homepage
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/8183f4f1-3480-4e71-b349-3bd8274f54c7/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Anden type: Indkøbscentral
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Centraliserede indkøbsaktiviteter

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Genbrugshjælpemidler

Sagsnr.: 50.98
II.1.2) Hoved-CPV-kode
33000000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

SKI planlægger at udbyde rammeaftale 50.98 Genbrugshjælpemidler. Rammeaftalen er en kommunalt forpligtende aftale, som udbydes i tæt samarbejde med og på vegne af kommunerne. Det betyder, at rammeaftalen indebærer et forpligtende element for de kommuner, der vælger at tilslutte sig rammeaftalen. De forpligtede kunder og forpligtelsens omfang og art vil fremgå som en del af udbudsmaterialet.

Rammeaftalens sortiment dækker over 5 kategorier indenfor genbrugshjælpemidler: Rollatorer, Elscootere, Senge, Madrasser og Toilet/bad. Hver kategori indeholder et forventede antal delaftaler. Det kan ikke udelukkes, at opdelingen bliver anderledes på delaftaleniveau. Sortimentet omfatter de produkter, der købes mest af kommunerne, og vil derfor ikke dække kommunernes behov for specialtilpassede hjælpemidler.

Formålet med meddelelsen er dels at gøre potentielle tilbudsgivere opmærksomme på nærværende udbud, dels af give ordregiver mulighed for at for kunne reducere den normale tilbudsfrist.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Standardrollatorer

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33196200
33196100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne delaftale vedrører indkøb af standardrollatorer og dertilhørende tilbehør, reservedele og evt. serviceydelser.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Sideværtssammenklappelige rollatorer

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33196200
33196100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne delaftale vedrører indkøb af sideværtssammenklappelige rollatorer og dertilhørende tilbehør, reservedele og evt. serviceydelser.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Terrængående rollatorer

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33196200
33196100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne delaftale vedrører indkøb af terrængående rollatorer og dertilhørende tilbehør, reservedele og evt. serviceydelser.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Elscootere, manuel styring, Klasse B

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33196200
33196100
34421000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne delaftale vedrører indkøb af elscootere med manuel styring, klasse B samt dertilhørende tilbehør, reservedele og serviceydelser.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Elscootere, manuel styring, Klasse C

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33196200
33196100
34421000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne delaftale vedrører indkøb af elscootere med manuel styring, klasse C samt dertilhørende tilbehør, reservedele og serviceydelser.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Indstillelig seng, 4-delt liggeflade, motoriseret

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192130
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne delaftale vedrører indkøb af indstillelig seng med motor og 4-delt liggeflade, samt dertilhørende tilbehør, reservedele og serviceydelser.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Tryksårsforebyggende luftmadrasser, statiske

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192000
39143112
39522510
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne delaftale vedrører indkøb af tryksårsforebyggende statiske luftmadrasser, samt dertilhørende tilbehør, reservedele og serviceydelser.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Tryksårsforebyggende dynamiske luftmadrasser

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192000
39143112
39522510
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne delaftale vedrører indkøb af følgende 3 typer madrasser:

— Tryksårsforebyggende luftmadrasser, dynamiske,

— Tryksårsforebyggende topmadrasser, dynamisk luft,

— Underliggende skummadrasser.

Samt dertilhørende tilbehør, reservedele og serviceydelser.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Tryksårsforebyggende skummadrasser

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192000
39143112
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne delaftale vedrører indkøb af følgende 3 typer madrasser:

— Tryksårsforebyggende skummadrasser, syntetiske (PUR) – sårkategori 1,

— Tryksårsforebyggende skummadrasser, syntetiske (PUR) – sårkategori 2.

Samt dertilhørende tilbehør, reservedele og serviceydelser.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Tryksårsforebyggende skummadrasser, kategori 4

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33192000
39143112
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne delaftale vedrører indkøb af tryksårsforebyggende syntetiske (PUR) skummadrasser for tryksår i kategori 4, samt dertilhørende tilbehør, reservedele og serviceydelser.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Toilet-/badestole med hjul

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33196000
33196200
33196100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne delaftale vedrører indkøb af toilet-/badestole med hjul samt dertilhørende tilbehør, reservedele og serviceydelser.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Toilet-/badestole med hydraulisk sædetiltning

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33196000
33196200
33196100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne delaftale vedrører indkøb af toilet-/badestole med hydraulisk sædetiltning samt dertilhørende tilbehør, reservedele og serviceydelser.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Toilet-/badestole med elektrisk højdeindstilling og sædetiltning

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33196000
33196200
33196100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne delaftale vedrører indkøb af toilet-/badestole med elektrisk højdeindstilling samt dertilhørende tilbehør, reservedele og serviceydelser.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Badetaburetter med mulighed for ryglæn

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33196000
33196200
33196100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne delaftale vedrører indkøb af badetaburetter med mulighed for ryglæn samt dertilhørende tilbehør, reservedele og serviceydelser.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Forhøjertoiletsæder, fastmonterede

Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33196000
33196200
33196100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne delaftale vedrører indkøb af fastmonterede forhøjertoiletsæder, samt dertilhørende tilbehør, reservedele og serviceydelser.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Toiletsæde med armlæn

Delkontraktnr.: 16
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
33196000
33196200
33196100
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne delaftale vedrører indkøb af toiletsæder med armlæn, samt dertilhørende tilbehør, reservedele og serviceydelser.

II.2.5) Tildelingskriterier
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
II.2.11) Oplysninger om optioner
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
12/09/2019

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.5) Planlagt startdato for tildelingsprocedurerne:

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
12/11/2018

Send til en kollega

0.049